Zijn er makerspaces of werkplaatsen in Nijmegen en omgeving?

DoveTails

Nieuw lid
26 mei 2018
2
0
Hallo woodworkers,


Ik ben zelf en beginner en bin op dit moment voornameljk met handgereedschap bezig. Echter, op dit moment heb ik geen werkruimte en doe dat dus alles in het kleine home-office van onze flat. Dat stoft erg veel en zorgt ook voor wat beperkingen m.b.t. wat ik kan maken.

Ik stel me voor dat er meer mensen in mijn situatie zijn en vroeg me af of jullie misschien een plek kennen waar houtwerkers voor de hobby terecht kunnen? Ik weet dat er een hobbycentrum in Nijmegen is, maar die is alleen doordeweeks 9-4 geopend, dus daar kan ik niet terecht. Het liefst zou ik een plek weten waar je tegen een paar EUR een werkplaats met cirkelzaag enz. kon gebruiken. Weet iemand zo'n plek in Nijmegen en omgeving?


Erg bedankt alvast!
 

Vince0511

Nieuw lid
28 mrt 2018
7
0
Ik ken zelf ook alleen de HcN... Een hobbycentrum. Echte makersspaces zijn er volgens mij helaas niet... Mocht ik iets tegenkomen post ik het direct hier. En ik zal deze post meteen volgen... :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.