Heb je al dat gereedschap nu echt nodig of heb je gewoon een gereedschap fetish

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
En hoeveel weegt dat ene wandrek? :rolleyes:
Die wandrekken wegen niet zoveel, De inhoud is een ander verhaal.
Wat in de eerst zichtbare sectie ligt ,paste wat inhoud betreft makkelijk in een toyota Yaris, Ding had alleen voor en achter nog een veerweg over van 0 cm, En bij de eerste pomp maar even 5 bar in de bandjes gedaan
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Haha,...Wat zei ik hahaha...!

De kunst van het bezit is de eenvoudigste in deze, echter de kunst van het gebruiken is weer een ander ding!

Ik ben Door de jaren heen nogal multidisciplinair gebleven een mooi woord voor meer, meer en nog meer.
Dit op het handige vlak zeg maar, ik pers koppelingen aan de waterleiding ik stuc met een toffe mixer waar je dan ook weer 200 m12 stokschroeven mee kan wegwerken in azobe balken omdat je een slagvaste dop hebt proberen te lassen met een Mig apperaat, nee dat werkt niet dus tig!

Excuses te over en hout is de core of is de core toch meer processen snappen en uitlepelen met het gebruik van goed gereedschap....uhhhh

O ja, koop ze steeds weer westerse zagen, kan ik echt niets mee! Japans dan toch maar :)

Koopze maar gebruik met maten!
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Heb je al dat gereedschap nu echt nodig of heb je gewoon een gereedschap fetish?

Hier moet ik 2x nee op antwoorden want verafgoden doe ik gereedschap niet maar ik ben er wel verliefd op.
Mijn omgeving denkt daar anders over en zij beschouwen het meer als een verslaving.

Mede schuldig hieraan is dit forum want sinds ik hier lid ben is mijn hoeveelheid gereedschap schrikbarend toegenomen.
Ondanks dat ik vaak 2e hands gereedschap koop en opknap loopt het toch in de papieren.

Het lezen van de diverse topics waar de mooiste dingen worden gebouwd of gemaakt helpen nu ook niet bepaald om mijn verslaving tegen te gaan.
En zeker niet met topics als Hand en Elektrisch gereedschap met als genadeklap het Nieuwe tools topic.

Dan is er ook nog het forum Marktplein waar de ene na andere lekkernij te koop wordt aangeboden.
Daar kan je als gereedschap junk toch weinig weerstand tegen bieden.

Mvg, ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.