Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Fijn Forum

Fijn Forum

Zomaar even een berichtje om te melden dat het er op dit forum vaak zo prettig aan toe gaat.
    Onlangs ben toegevoegd aan 2 facebookgroepen voor houtbewerkers. Wat een gezeur en gezanik daar zeg! Er zitten types in met een Trumpiaanse arrogantie die eigenlijk niet vrij zouden mogen bewegen zonder een vergunning voor de zuurgraad aan te vragen.
    Daar was ik dus snel weer uit.
    Fijn Forum dit!
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Ben het helemaal met Ronald eens, een top forum, waar we met zijn allen heel veel kennis samen bundelen zelfs op meerderlei gebied, en waar we allemaal ons voordeel mee mogen doen.

Groet Pel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ik ben heel benieuwd naar de oorzaak daarvan. Hoe komt het nou dat hier al jaren beschaafde mensen de toon bepalen terwijl bijna overal elders dat niet het geval is. Reden voor een sociologisch onderzoek of scriptie, wat mij betreft.

mvg
    Klaas

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Inderdaad een fijn forum waar je zowel als "beroeps" dan als "beginner" kunt zeggen en vragen wat je wil!! Ik ben heel blij om dit forum te mogen volgen en af en toe, in de mate van mijn ervaring iets toe te voegen. 't Zijn hier schoon mensen en ik denk dat het parfum van de verschillende houtsoorten die bewerkt worden deze zachte en blije reacties teweeg brengt!

Ik kan iedereen maar bijtreden over het fijn gevoel op dit forum!

Ik denk ook dat dit komt door het hoog zelfcorrigerend niveau. Indien er iemand "buiten de lijntjes kleurt", wordt deze er snel en vriendelijk op aangesproken, zoals het hoort.

Ik denkt niet dat dit op veel andere plekken gebeurt. dus duimpje omhoog hoor!

Ook ik heb legio voorbeelden gezien op fora en andere platforms waar men niet aan dit nivo van kennis, leergierigheid, verwelkoming, geduld en menselijkheid en zelfsturing kan tippen!

Erg cool om daar een klein beetje deel vanuit te maken!

Helemaal mee eens, iedereen is hier bereid te helpen en mee te denken!

Forum Rechten