Fijn Forum

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Zomaar even een berichtje om te melden dat het er op dit forum vaak zo prettig aan toe gaat.
Onlangs ben toegevoegd aan 2 facebookgroepen voor houtbewerkers. Wat een gezeur en gezanik daar zeg! Er zitten types in met een Trumpiaanse arrogantie die eigenlijk niet vrij zouden mogen bewegen zonder een vergunning voor de zuurgraad aan te vragen.
Daar was ik dus snel weer uit.
Fijn Forum dit!
 
P

Pel

Guest
Ben het helemaal met Ronald eens, een top forum, waar we met zijn allen heel veel kennis samen bundelen zelfs op meerderlei gebied, en waar we allemaal ons voordeel mee mogen doen.

Groet Pel.
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.319
191
Gem. Winsum (Groningen)
Ik ben heel benieuwd naar de oorzaak daarvan. Hoe komt het nou dat hier al jaren beschaafde mensen de toon bepalen terwijl bijna overal elders dat niet het geval is. Reden voor een sociologisch onderzoek of scriptie, wat mij betreft.

mvg
Klaas
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Inderdaad een fijn forum waar je zowel als "beroeps" dan als "beginner" kunt zeggen en vragen wat je wil!! Ik ben heel blij om dit forum te mogen volgen en af en toe, in de mate van mijn ervaring iets toe te voegen. 't Zijn hier schoon mensen en ik denk dat het parfum van de verschillende houtsoorten die bewerkt worden deze zachte en blije reacties teweeg brengt!
 

liglinisterglenn

Actieve deelnemer
30 dec 2015
111
26
Ik kan iedereen maar bijtreden over het fijn gevoel op dit forum!

Ik denk ook dat dit komt door het hoog zelfcorrigerend niveau. Indien er iemand "buiten de lijntjes kleurt", wordt deze er snel en vriendelijk op aangesproken, zoals het hoort.

Ik denkt niet dat dit op veel andere plekken gebeurt. dus duimpje omhoog hoor!
 

janwijbrand

Actieve deelnemer
11 apr 2010
142
2
Rotterdam
Ook ik heb legio voorbeelden gezien op fora en andere platforms waar men niet aan dit nivo van kennis, leergierigheid, verwelkoming, geduld en menselijkheid en zelfsturing kan tippen!

Erg cool om daar een klein beetje deel vanuit te maken!
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Het is inderdaad al jaren goed vertoeven hiero!!
Misschien komt het omdat houtbewerken geen exacte wetenschap is.
Dus dan hebben de betweters geen grond om op te groeien.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Volgens mijn moeder zijn schrijnwerkers zachtaardige mensen.
Maar het is hier inderdaad goed vertoeven. Op een fatsoenlijke manier met elkaar om gaan werkt zoveel beter dan elkaar het leven zuur maken. Alleen snapt niet iedereen dat.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
En niet te vergeten de kwaliteit om dingen eenvoudig, maar duidelijk uit te leggen. BV het recente topic over garagedeuren.
 

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
339
178
's-Hertogenbosch
Ook tegen vrienden en familie spreek ik altijd met lof over dit forum. De manier van omgaan en ook hoe meegaand iedereen met elkaar is. Hulp aanbieden waar nodig is etc. Opbouwend ipv negatieve kritiek! Kijk nog elke dag met plezier naar de diverse topics.

Kunnen vele fora wat van leren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.