Voorstellen

TokkieB

Nieuw lid
10 jul 2017
1
0
Ik zal mij bij deze even voorstellen. Mijn naam is Dennis en mijn 'internet' naam is TokkieB. Misschien een rare naam, maar voor mij is dit echt een 'geuzennaam' geworden.
Ik lurk al een tijdje mee met dit forum, eerst zonder registratie maar sinds kort dus met!

Ik ben van beroep Applicatie Beheerder en ben sinds mijn verhuizing in 2016 me wat meer gaan interesseren en inlezen van het klussen met hout. Vorig jaar hebben we een hele achtertuin (100m2) op heipalen gebouwd met bangkirai met hulp van bekenden met apparatuur. Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar het is op dit moment een hele kale vlakte geworden.

Voor dit jaar staat op de planning om een overkapping (3*6) te maken, wat tuinmeubilair & plantenbakken. Hiervoor moet ik wat apparatuur aanschaffen waarover ik wat vragen heb die ik zal gaan stellen in een andere post.

De eerste klus die ik ga doen is het maken van een verrijdbare werkbank waarop ik de Dewalt d27113 (moet nog besteld worden) kan monteren zodat het klussen wat makkelijker gaat. Kan ik meteen lekker oefenen met verschillende houtverbindingen voordat ik aan het grote werk start. Ik ben namelijk wel een iets gevorderde starter, maar ben nog niet helemaal senang met het idee zo'n grote klus goed te laten slagen.

In ieder geval hoop ik veel wijzer te worden door dit forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.