Hallo allemaal...

Stryx

Actieve deelnemer
26 apr 2018
69
32
Eindhoven (Acht)
Hoi, ik wil me ook wel even voorstellen.

Ik ben Frank (44) uit Eindhoven (Acht) en ik ben een beetje het houtbewerken ingerold omdat ik een berg gereedschap geërfd heb van mijn vader en schoonvader.

Ik ben IT-er bij een bank en heb af en toe gewoonten om iets tastbaars te maken.

Daarnaast was ik het na een verbouwing ook zat dat ik iedere keer afhankelijk was van klusjesmannen voor ieder akkefietje in huis. Momenteel ben ik een schuifdeur aan het maken en ik heb al een halfronde tuinbank in elkaar geklust.

Ik ben van plan in september met een cursus te beginnen om de basis eens goed onder de knie te krijgen. Tot die tijd ga ik rustig mijn werkplaats ( maar liefst 9m2) inrichten met alle spullen die ik gekregen heb. Dat is al een uitdaging op zich.

Ik heb momenteel twee tafelzagen, een bijna nieuwe Bosch Groen PTS 10 en een oude Metabo TK 1256. In vermoed dat de Metabo de zaag gaat worden die ik het meest gebruik.

Plan van aanpak:
1. Ruimte maken in de garage
2. Gereedschap en werkbank van mijn (schoon-) vader ophalen
3. Gereedschapswand maken
4. Stofafzuiging maken (pvc + auto schakeling) en evt luchtfilter
5. Garagedak isoleren en verlichting door led vervangen.

... verder nog niks gepland. :)

Ik kijk me suf op YouTube en zie genoeg leuke projecten voor de toekomst.

Groeten
Frank
 

Stryx

Actieve deelnemer
26 apr 2018
69
32
Eindhoven (Acht)
Van fouten leer je zeggen ze... ik heb de laatste tijd al veel geleerd :)

Ook wat leuk zitten knutselen om de werkplaats wat leefbaarder te maken. Ik zal kijken hoe ik hier een paar foto’s bij krijg voor het idee.

7BB6E850-C91C-4CC8-B39F-CB49BAE4B064.jpg
1316FAAE-4641-490A-92B2-959599C319DB.jpg
F5E1369B-6A2C-4393-977A-65DCA7F68A47.jpg
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Mooie laden, en je gereedschap overzichtelijk opgehangen, kun je direct zien als je wat mist, goed bezig.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.