Grote verzameling schaven - Tip

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
Heb uit nieuwsgierigheid eens op MP gekeken , advertenties van oude schaven worden amper bekeken en niet op geboden.
En dat terwijl ze er opstaan voor een euro of 5
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.760
146
Rotterdam
Over twee weken gaat de advertentie weer weg.
Dan zal de verkoper het wel in delen gaan verkopen. Als hij/zij dan slim is, maakt hij/zij er logische pakketjes van.
Pakketjes met verschillende schaven.
Maar het zal wel “te koop: 30 profielschaven”. “te koop: 40 zagen”.
Dus dan heb je er nog niks aan.
 

boobinga

Actieve deelnemer
20 apr 2018
70
15
de verre zuiden
wat ik altijd treurig vind is 2 detailles:
1. zijn familielid heeft enorm veel hierin gestoken: verzamelen, opknappen. Hij zelf heeft alles gratis gekregen en wil alles snel weg - zonder enige inspanning of zoekwerk om zijn eigen winst te maximaliseren.
2. Doet dus echt de minimum (een paar fotos, een paar regeltjes) om een ad te plaatsen, alles in een koop, zet geen richtprijs bij en toch verwacht ie de hoofdprijs te winnen. Oude omhoog lopende boden verwijderen want ze zijn "niet redelijk" (boven zijn 100,- minimum maar toch blijkbaar niet redelijk) en later pas een richtprijs in te vullen want hij wil de geld wel hebben, zonder inspanning en zonder enige kennis. Vrij arrogant.
Ik zie dit vaak gebeuren met oude kameras.
Hoofdprobleem is de marktplaats omgeving die laat men een ad zonder eindtijd plaatsen.
Bieden in dit omgeving is een loterij, je weet het nooit misschien gaat hij 2 maanden wachten, misschien is ie vanmiddag verkocht...

In geval van interesse zou ik een mail/belletje doen met een vaste offerte ipv bieden en wachten. Kan hem dan meeteen ook uitleggen waar de probleem zit.
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Er zitten wel een aantal leuke dingen in. Mss moeten we een groepsaankoop overwegen ��
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.