Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Iemand zin in een lintzaag opknap project?

Ik heb een DeWalt dw100 kleine lintzaag staan, de bedoeling was om deze op te knappen maar dat gaat hem niet worden voor mij. De motor loopt wel maar mist kracht, derhalve denk ik dat de condensator stuk is. Elektrotechnisch mis ik verdere kennis. Deze zou te krijgen moeten zijn voor rond de 15 euro. Is er iemand die het leuk vind om deze gratis op te halen in Soest?

Als alleen de condensator stuk is, kan je die toch gewoon vervangen? Ben je voor een paar euro klaar.

Heb je er een foto van?
    Want als je het over opknappen hebt, denk ik aan meer werk dan alleen een condensator.
    Groeten, Raymond

Als je het niet meer ziet zitten wil ik hem eventueel wel bij je ophalen, proberen kan altijd en wie weet hou ik er een mooie zaag aan over!

Ziet er nog prima uit toch? Ik wil hem nog steeds wel ophalen hoor, misschien kan ik je er iets leuks voor terug geven? (heb bijvoorbeeld genoeg haardhout op voorraad)

Ik had de zaag opgehaald maar het is mij niet gelukt om hem te repareren. Een vervangende condensator had ik al aangeschaft maar daar bleek het niet aan te liggen. De bedrading van de motor naar de schakelaar en de condensator was niet in orde, het isolatiemateriaal was vergaan en ik zag zwarte plekken. Ik heb nog geprobeerd om de bedrading te vervangen maar ik kon niet bij de spoel komen, op de exploded view staat de spoel ook inclusief huis en bedrading als 1 onderdeel weergegeven maar deze is niet meer leverbaar. Dus heeft er iemand nog onderdelen nodig van een DeWalt DW100? DSC_1678.jpgDSC_1681.jpg

Hoi Zjeeraar,

Als je er geen gat meer inziet, heb ik wel interesse om dit hoofdpijndossier van je op te komen halen.
    Ik eet en leef van hout

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Boktor Bekijk Berichten
    Hoi Zjeeraar,

Als je er geen gat meer inziet, heb ik wel interesse om dit hoofdpijndossier van je op te komen halen.
    Lijkt me prima, hij ligt wel helemaal uit elkaar hoor!

Ik heb je een pb gestuurd.
    Ik eet en leef van hout

Forum Rechten