Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13
    Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016

[Gezocht] TEAK houten plank 43 x 43cm

Beste,

Voor een projectje ben ik opzoek naar een TEAK houten plank van (minimaal) 43 x 43cm en +/- 3cm (4 mag ook) dik.
    Wie heeft dit nog liggen en wil dit tegen verzendkosten + een lekkere fles wijn (ik maak dan het bedrag over voor de wijn) naar mij opsturen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Atmoz

Als ik dit lees, vraag ik me af of je een plank uit één stuk wil, of is verlijmd ook goed?

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Wat is jouw definitie van een lekkere fles wijn?

Als jij ook zoiets (https://www.alletop10lijstjes.nl/10-...-in-de-wereld/) in gedachten hebt, dan ga ik per direct zo'n plank voor je regelen.

Met vriendelijke groet,
    Joris

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    Als ik dit lees, vraag ik me af of je een plank uit één stuk wil, of is verlijmd ook goed?
    Das een goeie inderdaad Eigenlijk nog niet zo over nagedacht.
    Een aan elkaar gelijmde plank (c.q. losse latjes die aan elkaar gemaakt worden) is natuurlijk iets makkelijker te verkrijgen, right?

Als het uiteindelijk wel gewoon mooi uitziet als een plaat en ook zo voelt (misschien even door de vandiktebank halen ofzo?) dan is het prima.
    Maarja, mijn vandiktebank gaat maar tot 30cm breed, dus dan zou diegene ook al die latjes aan elkaar moeten lijmen en daarna schaven...
    Maakt 't er niet makkelijker op om dat van iemand te vragen/verlangen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse Bekijk Berichten
    Wat is jouw definitie van een lekkere fles wijn?

Als jij ook zoiets (https://www.alletop10lijstjes.nl/10-...-in-de-wereld/) in gedachten hebt, dan ga ik per direct zo'n plank voor je regelen.

Hehe

Tja ik koop zelf geregeld flessen wijn van € 5,- dus voor mij is een fles van € 12,50 al goed

Als het verlijmd mag zijn, kun je beter even op marktplaats zoeken, denk ik:

https://link.marktplaats.nl/m1279233513

en vele anderen. De truc is om een dik blad te vinden van massief hout.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    Als het verlijmd mag zijn, kun je beter even op marktplaats zoeken, denk ik:

https://link.marktplaats.nl/m1279233513

en vele anderen. De truc is om een dik blad te vinden van massief hout.
    Thanks!

Aangezien ik hier in 't zuiden des lands zit, en een tafel(tje) moeilijk is op te sturen ben ik vanmiddag een plank gaan kopen.
    Deze ga ik in stukken zagen en met lamello's aan elkaar maken.

Het is een plank van 2.20m lang, 13cm breed en 2,8cm dik. Ik heb er € 54,- voor betaald. Nét iets goedkoper als het kant en klare artikel wat ik ermee wil gaan (na)maken

Sorry, Atmoz, ik zie jouw topic pas te laat. Ik heb nog een samengesteld hardhouten tafelblad waar je een stuk uit had mogen halen. De dikte weet ik even niet, maar die 3 cm zal het wel gehaald hebben.

Heb je trouwens een lamello-machine? Anders neem ik de Domino van het werk mee en dan doen we het bij mij thuis.
    Laatst gewijzigd door L.N.; 16-05-18 om 15:46.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Sorry, Atmoz, ik zie jouw topic pas te laat. Ik heb nog een samengesteld hardhouten tafelblad waar je een stuk uit had mogen halen. De dikte weet ik even niet, maar die 3 cm zal het wel gehaald hebben.
    Wat bedoel je met samengesteld hardhout? Is dat meerdere soorten hout door elkaar heen?

Heb je trouwens een lamello-machine? Anders neem ik de Domino van het werk mee en dan doen we het bij mij thuis.
    Jep, ik heb zelf een lamello-machine (Bosch GFF 22A ).

Thanks voor het aanbod!
    En we moeten sowieso snel weer eens afspreken. Heb vandaag enkele tientallen meters lariks balken gekocht voor een tuinklus. Waarschijnlijk heb jij daar ook goede ideeën over of wil/kun je zelfs een beetje helpen

Grtz,

Atmoz

Het blad is samengesteld uit kleinere stukken hardhout en verlijmd tot een tafelblad. Dus ongeveer zoiets: klik.

Ik kom wel eens kijken naar de lariks balken. Jouw Bosch GMS leidingvinder moet ik nog komen halen en kijk dan gelijk naar wat je wilt. En natuurlijk kom ik wel een keer helpen. Wat ga je maken? Zoveel ruimte heb je toch niet meer in de tuin? Eerst thuis de woonkamer/keuken/hal aanpakken (start: 31 mei) en dan kom ik je helpen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Het blad is samengesteld uit kleinere stukken hardhout en verlijmd tot een tafelblad. Dus ongeveer zoiets: klik.
    Ahzo, nee ik wilde wel graag volledig teak hebben. Maar goed om te weten dat zoiets waar je naar linkt ook bestaat!

Ik kom wel eens kijken naar de lariks balken. Jouw Bosch GMS leidingvinder moet ik nog komen halen en kijk dan gelijk naar wat je wilt. En natuurlijk kom ik wel een keer helpen. Wat ga je maken? Zoveel ruimte heb je toch niet meer in de tuin? Eerst thuis de woonkamer/keuken/hal aanpakken (start: 31 mei) en dan kom ik je helpen.

Ik sjik je effe een Appje straks

Forum Rechten