HCTO

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Misschien heb je er wel eens over gehoord, HCTO, het Houtstudiecentrum in België.
Komende dinsdag zal ik daar ook aanwezig zijn (voor fineer op A4 formaat om een map mee te vullen, een bakkie koffie en misschien is er een leuke discussie gaande), en vroeg me af of er leden van dit forum ook lid zijn van HCTO (en er dinsdag ook zijn).

Pepijn
 

woodie

Actieve deelnemer
5 nov 2010
188
1
'k ben ooit lid geweest, nu niet meer. Af en toe spring ik er wel eens binnen, maar nu wood ik een beetje ver weg om effe langs te komen. Hopelijk is John Heijlen er, een echte goudmijn en een symptatieke man.
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Ik was gisteren aanwezig, en ging weg met een behoorlijke lading fineer :D
Helaas was ik net 5 minuten te laat terug op Antwerpen centraal en zodoende de laatste trein terug naar Rotterdam gemist en moest wachten op de trein van 7 uur, waardoor ik meteen door kon naar school omdat ik anders te laat zou komen :lol:

Qua hout en fineerstalen is het een echte aanrader !
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Haha, absoluut !
'T is alleen jammer dat niemand van de schoonmaakploeg me waarschuwde dat het station ging sluiten (ik benutte de tijd door te gaan leren), toen ik voor een peukie naar buiten wou gaan was elke deur die ik wou openen gesloten (sommige met een groot kettingslot erop :shock: ). Vervolgens loop ik naar een koffieautomaat en met een bakkie koffie weer richting het perron waar ik de hele tijd was en toen hoorde ik een "Hé jij !", ik keek achterom en zag iemand op me afrennen die een aantal maal riep dat hij beveiliger is (heeft geen meerwaarde voor mij, ik ben er zelf ook één) en dat ik naar buiten moest gaan, waarop ik zei dat de deuren gesloten waren en hij dat niet zo goed opvatte.

De rest van de nacht doorgebracht in een hotellobby waar ik verder kon leren, waar ze lekkere koffie hadden en ik het fineer op m'n gemak kon bestuderen en op volgorde leggen.
Al met al een goede ervaring, lekker nachtje, het is alleen jammer dat ik terug in Nederland meteen 9 uur school had (en inmiddels al bijna de 40 uur aantik).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.