Scharnier freesmal

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Wie heeft er ervaring mee,nml ik ben aan het oriënteren en wil er een aanschaffen er worden zoveel verschillende aangeboden gaat voor alsnog om 89x89 scharnieren.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
932
Leeuwarden
Voor een eenmalige klus heb ik onderstaande oplossing gekozen. Voor scharnieren met ronde hoeken heb ik ook een dergelijke mal gemaakt voor een kopieerfrees.

Fons

 
P

Pel

Guest
Mooi stukje vakwerk Fons, ben van jou ook niet anders gewend.:)

Groet Pel
 

CCN 74

Actieve deelnemer
29 okt 2017
213
0
Utrecht
Wij gebruiken altijd Urlings. Top kwaliteit erg goed over nagedacht, van twee kanten te gebruiken, tot deuren van 2310mm meegeleverd verlengstuk en zeer gemakkelijk in te stellen.

Mvg Cees
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Heren bedankt voor de tips, ik ga toch voor de prefab versie ben al 50 jaar Timmerman en dan wordt het nu eindelijk tijd voor een niet zelf gemaakte mal!
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
932
Leeuwarden
Groot gelijk!! Je mag na zoveel jaren vakmanschap wel verwennen met een mooi hulpstuk! Veel werkplezier daarmee:D

Fons
 
Laatst bewerkt:

CCN 74

Actieve deelnemer
29 okt 2017
213
0
Utrecht
Die bestellen we meestal via ecotools, veel en goedkoop maar we zitten in de renovatie dus we komen nogal eens oude spijkers en schroeven tegen. Gewoon zonde van een goede frees. Succes met de Urlings top product.
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Via google kwam ik uit op de CMT 901.200.11 bij toolnation voor 21,95 ex, 5,36 bij de Ecotools!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.