Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Te koop: Kunz #113 hol-bol schaaf,

Bij deze verkoop ik mijn hol-bol schaaf omdat ik deze eigenlijk nooit gebruik.

IMG_14143.jpg

IMG_14144.jpg

IMG_14145.jpg

Het 'chroom' op de kikker laat iets los,

Locatie Rijssen (Overijssel)

T.e.a.b.

Zat te denken aan 175,- euro,

Niemand interesse of is mijn vraagprijs te hoog?

ik heb weinig verstand van dit soort gereedschap, maar ik denk dat de prijs inderdaad veel te hoog is (en dan denk ik zelfs aan een factor 3 a 4)
    Met een hamer past alles...

Even gekeken bij Baptist op de site, daar kost ie meer, voor 200,00 krijg je hem daar niet mee. 214 ex btw.

Prijsstelling bij dit soort specifieke gereedschappen blijft lastig. Je moet er maar net een doel voor hebben. Daar heb je sowieso wat meer geduld bij nodig als bij een gewone nummer 4.

Hij is in gebruikte staat, dat is ook te zien, en dan is de helft van de nieuwwaarde een mooi uitgangspunt.
    Nieuw doet die €259,- bij zowel Baptist als Dictum. Dat is dan inclusief BTW, ex BTW heb je als particulier niet zo veel aan.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Baptist is niet bepaald goedkoop, zal er ook nog wel goedkoper zijn
    Voor gebruikte materialen/zonder garantie die duidelijk gebruikt zijn vind ik 1/3 een redelijk uitgangspunt

Garantie op een schaaf vind ik een raar iets... tis geen apparaat wat een technisch mankement kan hebben, 1/3e is 85 euro, dat vind ik veel te weinig voor een schaaf die (afgezien van oppervlakte roest) nog perfect werkt... ook is deze schaaf vrij zeldzaam en tweede hands ook slecht verkrijgbaar, maar is niet heel erg, hij ligt niet in de weg

Nu ja, ieder zijn mening toch
    Waarom is garantie raar, er kan iets afbreken bijvoorbeeld
    Dat er roest op zit zegt misschien ook iets hoe het apparaat is opgeslagen ?!
    Ik wens je alle succes met de verkoop, daar niet van hoor

Forum Rechten