Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21
    Staat er een op MP, die er erg compleet uit ziet. In Soesterberg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Staat er een op MP, die er erg compleet uit ziet. In Soesterberg.
    Zou je de link kunnen geven? Ik zie meerdere inca's op marktplaats staan, maar kan er geen vinden in Soesterberg... Het is niet echt in de buurt, maar ben wel benieuwd.
    Laatst gewijzigd door city17; 07-05-18 om 17:11.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door city17 Bekijk Berichten
    Nog dank voor je advies. Ik kan deze tafel waarschijnlijk kopen voor iets meer dan 100 euro. Goede deal? Ik vroeg me wel af hoe moeilijk het is om een nieuw spouwmes te vinden, aangezien die er niet bij zit. Uiteindelijk is het toch maar een stukje metaal.
    Laatst heb ik er 2 van LN gekocht, één spouwmes heb ik nu dubbel. Ik zou even kunnen kijken of deze past op het aangeboden model.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MatthijsG Bekijk Berichten
    Laatst heb ik er 2 van LN gekocht, één spouwmes heb ik nu dubbel. Ik zou even kunnen kijken of deze past op het aangeboden model.
    Dat zou heel fijn zijn! Zal ik je een PB sturen als ik daadwerkelijk een tafel heb?

Dat zou heel fijn zijn! Zal ik je een PB sturen als ik daadwerkelijk een tafel heb?
    Even opgezocht. Volgens pagina 19 moet er (origineel) een dun spouwmes op
    http://www.doebeli.ch/Files/pdf_inca..._universal.pdf
    Dat is een ander spouwmes dan ik heb. Dus sorry ..

Ah ok, toch bedankt. Zie dat hij bij Doebeli.ch ongeveer 40 euro kost, dat is nog te overzien.

Alleen een spouwmes is eenvoudig te maken van een oud zaagblad, dan moet je wel de goede dikte hebben. Of je koopt een nieuw zaagblad bij ecotools dan ben je voor 15 euro en een uurtje werken klaar. Je hebt alleen een haakse slijper met slijpschijf en evt een lamellenschijf nodig. Zo heb ik het ook gedaan en het werkt goed. Voor de vorm zou je iemand kunnen vragen een mal op te sturen of je fantaseert zelf wat.
    A Hout

Zou je de link kunnen geven? Ik zie meerdere inca's op marktplaats staan, maar kan er geen vinden in Soesterberg... Het is niet echt in de buurt, maar ben wel benieuwd.
    Ik denk dat die weg is. Ik zie hem ook niet meer.

Staat er nu 1 op marktplaats, samen met een vlak van dikte bank van Inca

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten