Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Gevraagd! Grondschaaf Stanley 71

Ik ben op zoek naar een grondschaaf en was eigenlijk voornemens om de veritas te kopen, maar die is tijdelijk niet verkrijgbaar. Daarom: heb jij of ken jij een werkloze Stanley 71? Dan ben ik daarin zeker geïnteresseerd! Stuur me een berichtje en dan komen we er samen wel uit!

Groet,
    Sjoerd

Als je er hier niet een kunt vinden: Er staan wel redelijk wat op ebay.co.uk, maar die zijn wel behoorlijk prijzig...

Ik heb nog een nieuwe liggen , even zoeken in mijn werkplaats, voor 75 euro mag je hem komen halen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beverstaart Bekijk Berichten
    Ik heb nog een nieuwe liggen , even zoeken in mijn werkplaats, voor 75 euro mag je hem komen halen
    Top Beverstaart, ik stuur je een PB om wat nader af te spreken!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door city17 Bekijk Berichten
    Als je er hier niet een kunt vinden: Er staan wel redelijk wat op ebay.co.uk, maar die zijn wel behoorlijk prijzig...
    Ook bedankt city17! Ik had al eens op ebay gekeken maar de schaven zijn daar redelijk prijzig en dan krijg je er ook nog flink wat verzendkosten bij helaas! Anders was het een goede optie geweest!

Forum Rechten