Danny is de naam , cnc-operator is m'n baan.

dannycnc

Nieuw lid
19 apr 2018
4
0
Zal me dan ook maar ff voorstellen :
Ik ben Danny , werkzaam in de bouwsector , heb 3 kids en een echtgenote en ben al zo'n 16 jaar actief als cnc-oprator in de meubel/binnenhuisinrichting .
Dit houdt in dat ik onderdelen maak voor kasten , binnendeuren , traptreden , tabletten in oa. volkern / corian /kunststof enz.....als het maar op een cnc past voor houtbewerking .
De machine waar ik momenteel mee werk is een Weeke-Venture van 3250 mm x 1300 ( werkvlak ) .
Onze zoon studeert Electro-Mechanica en is van plan om samen met mij een mini-cnc te maken , +- 1200 x 800 mm.
Hiervoor gaan we te rade op het cnc-forum .
We gaan zoveel mogelijk zelf de onderdelen maken in volkern verstevigd met ijzeren profielen of opgedikt.
Momenteel zijn we nog in de ontwerp-fase , echter sommige onderdelen worden al wel voorbereidt .
Mijn zoon tekent alles op zijn pc ( inventor ?) en gaat dan de getekende stukken omzetten voor mij in Woodwop.
Ik ben btw al enkele jaren aan het verbouwen thuis en zal af en toe wel eens een foto posten .

Mvg Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.