Nieuwe pen (segmenten)

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
339
179
's-Hertogenbosch
Best mooi nog hè, die oude rommel... :p

Dat is nogal een understatement:p het is echt gaaf.

Het maken van het patroon is best eenvoudig. Eerst zaag je aan twee tegenovergestelde kanten een hoek van 45graden.
Aan deze twee kanten lijm een ander stuk hout. Dan herhaal je dit aan de overige twee kanten en draaien maar.
 
P

Pel

Guest
Ja dat begrijp ik wel Bart, maar hoe heb je die draad daar in verwerkt, of is dat een dun plaatje metaal?

Groet Pel.
 
P

Pel

Guest
Bedankt voor de tip Bart, ik heb ook zo'n mandrel gekocht bij Baptist maar ben er tot op heden nog niet aan toe kunnen komen om een pen te draaien. Eerst een tijdje You Tube kijken en dan maar eens een poging wagen.

Groet Pel.
 

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
339
179
's-Hertogenbosch
Gezien de andere dingen die je draait gaat een pen zeker lukken! En het fijne vind ik, mocht het fout gaan dan verlies je maar een heel klein blokje hout. Succes;)
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
En dan los je de lijm op met acetone en hergebruik je de buisjes alsof er niets is gebeurd :rolleyes: .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.