opzoek naar handgereedschap voor houtbewerking

Lars21

Nieuw lid
23 apr 2018
1
0
Hallo allemaal ik ben net nieuw in dit forum. ik heb al een beetje rondgekeken en al veel informatie gevonden over verschillende gereedschappen. Graag zou ik advies willen over welke gereedschappen het beste zijn voor houtbewerking en waar ik dit het beste kan halen voor een voordelige prijs.

alvast bedankt:D
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Dag Lars, welkom op het forum! Wat bedoel je precies met handgereedschap? De ene verstaat er gereedschap onder dat je in je handen houdt (bv. cirkelzaag, decoupeerzaag, schuurmachine enz.) en de andere het klassieke handgereedschap zoals zaag, beitel, zaag enz. Als je het 2de bedoelt: ik heb het mijne grotendeels tweedehands gekocht op rommelmarkten, Marktplaats.nl en eBay.co.uk (deze 3 opties staan in volgorde van prijs, van laag naar hoog). Wat zoek je precies allemaal? Of is dat ook een groot deel van je vraag?
 

p.hoogland01

Nieuw lid
16 mei 2017
12
0
ik heb ook veel items ( beitels , gutsen , schaaf ) op Marktplaats en b.v. Koningsmarkt gekocht. Het is een beetje een sport om zo geduldig rond te speuren her en der en dan iets te scoren. Ook al moet je het dan opknappen ,. Gr. Peter
 
P

Pel

Guest
Als je goed tweedehands gereedschap zoekt dan is Ducotools uit Nijverdal een goed adres http://www.ducotools.dds.nl/wordpress/?page_id=7 Maar zoals Bossy en P.Hoogland al opmerken op rommelmarkten en de kringloop, vind je soms ook goed gereedschap wat wel een beetje liefde nodig heeft maar nog lang mee kan gaan.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.