Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

opzoek naar handgereedschap voor houtbewerking

Hallo allemaal ik ben net nieuw in dit forum. ik heb al een beetje rondgekeken en al veel informatie gevonden over verschillende gereedschappen. Graag zou ik advies willen over welke gereedschappen het beste zijn voor houtbewerking en waar ik dit het beste kan halen voor een voordelige prijs.

alvast bedankt

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Dag Lars, welkom op het forum! Wat bedoel je precies met handgereedschap? De ene verstaat er gereedschap onder dat je in je handen houdt (bv. cirkelzaag, decoupeerzaag, schuurmachine enz.) en de andere het klassieke handgereedschap zoals zaag, beitel, zaag enz. Als je het 2de bedoelt: ik heb het mijne grotendeels tweedehands gekocht op rommelmarkten, Marktplaats.nl en eBay.co.uk (deze 3 opties staan in volgorde van prijs, van laag naar hoog). Wat zoek je precies allemaal? Of is dat ook een groot deel van je vraag?

ik heb ook veel items ( beitels , gutsen , schaaf ) op Marktplaats en b.v. Koningsmarkt gekocht. Het is een beetje een sport om zo geduldig rond te speuren her en der en dan iets te scoren. Ook al moet je het dan opknappen ,. Gr. Peter

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Als je goed tweedehands gereedschap zoekt dan is Ducotools uit Nijverdal een goed adres http://www.ducotools.dds.nl/wordpress/?page_id=7 Maar zoals Bossy en P.Hoogland al opmerken op rommelmarkten en de kringloop, vind je soms ook goed gereedschap wat wel een beetje liefde nodig heeft maar nog lang mee kan gaan.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten