Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24
    Probeer google chrome, een van de betere browsers
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Heb je een linkje naar een topic waar je dat ziet?
    Ik heb dit nu bij alle geplaatste youtube filmpjes ook alle oude die er al lang opstaan.
    Tot voor kort had ik nooit een probleem met youtube filmpjes op het forum.
    Op het www kan ik alle youtube geplaatste filmpjes normaal bekijken.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Dat zit dan echt in je browser
    De makkelijkste weg is gewoon even een andere proberen (zoals eerder aangedragen)
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    De makkelijkste weg is gewoon even een andere proberen (zoals eerder aangedragen)
    Nu heb ik er weer een probleem bij want de makkelijkste weg kiezen heeft niet altijd mijn voorkeur.
    In principe wil ik ook geen Chrome op mijn PC omdat ik al vanaf het eerste begin met Windows werk en daarna met de eerste Explorer van Windows.
    Tot nog toe zijn alle problemen daarin opgelost al weet ik dat er vele Windows verafschuwen,
    maar dat was ook zo met de Lada maar die zie ik nog steeds rijden in Oostblok landen.
    Liever zou ik het oplossen door een wijziging of toevoeging/verwijdering in Explorer 11 of update van Explorer indien nodig.
    Mvg, .

Op het www kan ik alle youtube geplaatste filmpjes normaal bekijken.
    De makkelijkste weg is gewoon even een andere proberen
    Gezien Spaander aangeeft dat hij via de IE browser wel youtube kan kijken (dus alleen via WW.nl forum niet) denk ik niet dat het probleem in de browser zit. Even los van het proberen met een andere browser, wat waarschijnlijk gewoon werkt. Maar dit is wel vreemd..

Misschien je woodworking.nl cookies verwijderen, dan weer ff proberen? Je moet dan wel opnieuw inloggen, dus eerst je inloggegevens zeker weten

Kun je trouwens wel foto's zien?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ik verwijder na een bezoek op het www altijd mijn browsegeschiedenis in Explorer met alle vinkjes aan.
    Maar volgens mij wordt in woodworking de cookies automatisch verwijderd als je uitlogt.
    Ik kan alle afbeeldingen enz. zien, maar als deze op het forum gedownload zijn alleen na inloggen.
    Mvg, .

Volgens mij krijgt Internet Explorer 11 alleen nog beveiligingsupdates, dus nieuwe functies worden niet toegevoegd, misschien dat het daar aan ligt. Microsoft ontwikkelt alleen nog hun nieuwere Edge browser. Je zou daar naar kunnen kijken (hoewel als je toch zou overstappen ik eerder Chrome of Firefox zou aanraden).

Klopt, internet explorer is end of life. Ik zou firefox ook achterwege laten, chrome is een heel goeie, snelle browser zonder al te veel blabla.
    Ik snap dat je de standaard browser wilt blijven gebruiken, maar dan moet je zulke fouten er bij nemen. Microsoft zit altijd bij de laatste om iets nieuw te integreren, met het idee dat de kinderziekten er dan uit zijn. Helaas is de web wereld net gericht op vooruitgang, dus af en toe lopen ze achter. Maar da's mijn bescheiden mening als webontwikkelaar.

Ik heb hier exact het zelfde probleem als spaander met de zelfde configuratie en wordt er ook niet vrolijk van...
    Groeten... Eric

Forum Rechten