Zwarte plekken in de topics

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Misschien is het dan toch handiger om alleen links te plaatsen?

In alle oude topics waar ik gekeken heb zijn alle youtube's filmpjes zwart.

@Toxiq,
Inderdaad soms lijkt het daar wel op;)
Mvg, :).
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.036
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl
Hmm, er is ooit met een update een deel van de oude afbeeldingen weggevallen, een Vbulletin fout. Heb het archief nog wel in backup, zal toch eens tijd besteden om te kijken of we dat deel terug kunnen zetten. Dank voor je tip Ger.

jaap
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Aangezien ik (sinds enige weken) nog steeds zwarte vlekken i.p.v. een geplaatst youtube filmpje kan kijken deze vraag.
Ik heb Windows 7 met Windows Explorer v.11 er is buiten mijn normale update's niets veranderd voor zover ik weet.
Is er iemand die hier zonder al teveel poespas een oplossing voor weet?
Of ligt het misschien toch aan een verandering die op het forum heeft plaats gevonden, waardoor ik toch nog/weer iets moet installeren?

Mvg, :).
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Heb je een linkje naar een topic waar je dat ziet?
Ik heb dit nu bij alle geplaatste youtube filmpjes ook alle oude die er al lang opstaan.
Tot voor kort had ik nooit een probleem met youtube filmpjes op het forum.
Op het www kan ik alle youtube geplaatste filmpjes normaal bekijken.
Mvg, :).
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat zit dan echt in je browser
De makkelijkste weg is gewoon even een andere proberen (zoals eerder aangedragen)
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Dat zit dan echt in je browser
De makkelijkste weg is gewoon even een andere proberen (zoals eerder aangedragen)
Nu heb ik er weer een probleem bij want de makkelijkste weg kiezen heeft niet altijd mijn voorkeur.;)
In principe wil ik ook geen Chrome op mijn PC omdat ik al vanaf het eerste begin met Windows werk en daarna met de eerste Explorer van Windows.
Tot nog toe zijn alle problemen daarin opgelost al weet ik dat er vele Windows verafschuwen,
maar dat was ook zo met de Lada maar die zie ik nog steeds rijden in Oostblok landen.
Liever zou ik het oplossen door een wijziging of toevoeging/verwijdering in Explorer 11 of update van Explorer indien nodig.
Mvg, :).
 

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
Op het www kan ik alle youtube geplaatste filmpjes normaal bekijken.

Dat zit dan echt in je browser
De makkelijkste weg is gewoon even een andere proberen

Gezien Spaander aangeeft dat hij via de IE browser wel youtube kan kijken (dus alleen via WW.nl forum niet) denk ik niet dat het probleem in de browser zit. Even los van het proberen met een andere browser, wat waarschijnlijk gewoon werkt. Maar dit is wel vreemd..

Misschien je woodworking.nl cookies verwijderen, dan weer ff proberen? Je moet dan wel opnieuw inloggen, dus eerst je inloggegevens zeker weten ;)
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik verwijder na een bezoek op het www altijd mijn browsegeschiedenis in Explorer met alle vinkjes aan.
Maar volgens mij wordt in woodworking de cookies automatisch verwijderd als je uitlogt.
Ik kan alle afbeeldingen enz. zien, maar als deze op het forum gedownload zijn alleen na inloggen.
Mvg, :).
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
298
18
Groningen
Volgens mij krijgt Internet Explorer 11 alleen nog beveiligingsupdates, dus nieuwe functies worden niet toegevoegd, misschien dat het daar aan ligt. Microsoft ontwikkelt alleen nog hun nieuwere Edge browser. Je zou daar naar kunnen kijken (hoewel als je toch zou overstappen ik eerder Chrome of Firefox zou aanraden).
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Klopt, internet explorer is end of life. Ik zou firefox ook achterwege laten, chrome is een heel goeie, snelle browser zonder al te veel blabla.
Ik snap dat je de standaard browser wilt blijven gebruiken, maar dan moet je zulke fouten er bij nemen. Microsoft zit altijd bij de laatste om iets nieuw te integreren, met het idee dat de kinderziekten er dan uit zijn. Helaas is de web wereld net gericht op vooruitgang, dus af en toe lopen ze achter. Maar da's mijn bescheiden mening als webontwikkelaar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.