Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Werkpak

Werkpak

Welke werkpakken doen jullie aan?

Ben namelijk op zoek naar een werkpak, met de nodige opbergmogelijkheden zonder te overdrijven.
    Liefst uit 1 stuk... (Moet er eentje aandoen van de werkgever, thuis doe ik versleten kledij aan...)

Als je dat aan moet van de werkgever, moet hij dat dan ook niet verstrekken? Of krijg je kledingbudget ofzo?

Ik had in het verleden bij een werkgever altijd een soort van tuinbroek met aan de zijkant een speciale zak voor een duimstok / schuifmaat. Verder twee normale broekzakken (rolmaat en telefoon gingen daarin) en een borstzak (gehoorbescherming en pennen / potloden). Dit beviel prima.
    Gereedschap kent geen kuren, het zijn de handen die het sturen...

Ik heb een broek en vest gekregen en lijk wel een vogelschrik. Ik zoek iets meer passend.

Een broek met bretellen en bijpassende vest zou ideaal zijn.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Het ligt er maar aan wat je hoofd werkzaamheden zijn, als je in de werkplaats zit dan zijn die tuinbroeken ideaal, maar zit je in de bouw dan lijkt me een overal uit een stuk beter.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Wellicht handig om aan te geven welke werkzaamheden je doet, en vooral ook binnen of buiten.
    Buiten heb je voor de verschillende seizoenen kleding nodig.

Niet vreemd dat je zelf wat uit wil zoeken, werkgevers kiezen vaak niet de beste kleding, terwijl goede kleding helemaal niet duur hoeft te zijn.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Ik draag altijd een "tuinbroek" maar dan met brede banden over de schouders. Het voordeel daarvan is dat het niet in de schouders "snijdt"maar je broek ook nooit afzakt. Genoeg opbergruimte, hamer lip eraan en eventueel kniestukken erin. Alleen met houtdraaien zitten alle zakken vol.......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedi Bekijk Berichten
    Ik heb een broek en vest gekregen en lijk wel een vogelschrik. Ik zoek iets meer passend.

Een broek met bretellen en bijpassende vest zou ideaal zijn.
    Kijk eens op de site van fabrikanten van werkkledij, er zijn er tientallen van, keuze zat en in alle maten en vormen.

Merken ondermeer: Snickers, Blaklader, Engelbert-Straus, Herock, Timberland, CAT, Carhartt, etc...

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Zo'n tuinbroek heet een Amerikaanse overall.
    Als ik echt een hele dag aan het klussen ben dan draag ik altijd een gewone overall met veel zakken. Voor mijn werk heb ik het niet nodg dus heb gewoon bij Breur of een van de andere groothandels wat gekocht dat lekker zat. Kost wel wat, Maar het werkt ook lekker.
    Maar ook voor even klussen altijd veiligheidsschoenen aan, en bril en gehoorbeschermers liggen klaar.

Welke merken zijn aan te bevelen ? Snickers heb ik geprobeerd, maar valt kwalitatief tegen.
    (Amerikaanse overal)

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuoh Bekijk Berichten
    Kijk eens op de site van fabrikanten van werkkledij, er zijn er tientallen van, keuze zat en in alle maten en vormen.

Merken ondermeer: Snickers, Blaklader, Engelbert-Straus, Herock, Timberland, CAT, Carhartt, etc...
    Dit dus!
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Forum Rechten