Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

[TE KOOP] Triton TWX7 met zaagmodule en freesmodule

Triton TWX7 verkeert nog in prima staat. Aangeschaft in 2016. Alle bonnen zijn nog aanwezig. Gaat weg wegens aanschaf formaatzaag.

- Inclusief zaagmodule en freestafelmodule.
    - Inclusief wielenstel
    - Inclusief verbredings- en verlengingsbeugel.
    - Inclusief 3 extra Ecotools zaagbladen

Triton bovenfrees is niet aanwezig!!

Richtprijs 900,- Natuurlijk sta ik open voor biedingen van forumleden.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Is zo’n prijsstelling reeel?

https://www.gereedschapcentrum.nl/tr...SABEgJiyfD_BwE

Los googlen geeft nog goedkoper nieuw aan.

Ik heb best interesse maar de prijs is inderdaad te hoog.

Bij de set zitten ook de zijsteun, achtersteun en de wielenset. Biuj elkaar kostte dit 110 euro. Ook de 3 (industriële) zaagbladen van Ecotools waren rond de 100 euro. Dus in totaal heeft mij deze set ongeveer 1150 euro gekost. Dan is 900 euro denk ik wel een reële prijsstelling. Ik zal de richtprijs aanpassen naar 800 euro. Ik wil er immers graag vanaf, omdat ik het geld wil investeren in mijn nieuwe afzuiginstallatie.

De nieuwe richtprijs is 800 euro.

In kan het in de advertentie niet aanpassen, dus doe ik het maar even in dit bericht.

Kan de basisset al voor 629 pond krijgen bij D&M dat is €730 ja dan komt er nog wel 20 euro voor de verbreder bij dus €750 nieuw
    Dus €500 lijkt er meer op volgens mij

De basisset is toch exclusief de freesmodule?

De
    Triton Basisset: TWX7CS1RT1 bestaat uit
    (TWX7 + TWX7CS001 + TWX7RT001)

1 X TRITWX7 Triton TWX7 New WorkCentre Bench
    1 X TRITWX7CS001 Triton TWX7CS001 240v Contractors Saw Module For TWX7
    1 X TRITWX7RT001 Triton TWX7RT001 Router Table Module For TWX7

Die prijzen liggen inderdaad wat lager. Voor het hele pakket wat ik heb betaal je daar 708 pond, omgerekend 872 euro. Daar komen dan nog verzendkosten bij. Ze verzenden gratis binnen de UK, maar over verzenden naar Europa lees ik geen informatie. Je kunt niet eens een account aanmaken bij DM-Tools als je niet in de UK woont. Al met al, aan het einde van de rit inclusief verzendkosten zal het niet veel uitmaken met wat je in Nederland betaalt denk ik.
    Ik wil er verder ook geen hele discussie van maken. Ik heb eerder geschreven wat ik er destijds voor heb betaald. Van die prijs haal ik nu 350 euro af. En dan geef ik dan nog als richtprijs en sta open voor biedingen. Lijkt me dus alleszins redelijk.
    De advertentie staat ook op MP, en daar staat nu een bod van 550,-. Ik zie wel waar het schip strand.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten