Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Voor het bijhouden van de tijd dat ik bezig ben aan projecten gebruik ik Toggl (de gratis versie) op mijn mobiel: De timetracker in de app kan je instellen per project en de tijden zijn weer online op de pc uit te lezen. Is wel even puzzelen in het begin in de gratis versie maar het is goed te doen.

Ik gebruik vaak Trello (gratis online planning board) voor de IT'ers onder ons, het is gebaseerd op kanban, maar zonder de swimlanes

Of probeer Zoho, gratis voor single user...

succes!

Ik zeg ook Trello. Cloud oplossing; werkt via je webbrowser (cross platform dus) en apps. Grote planning kan dus op je kantoor via pc en details bijwerken (bijvoorbeeld raadplegen en activiteiten als 'done' markeren) op je telefoon en/of tablet. Ook allerlei nuttige uitbreidingen; bijvoorbeeld voor time tracking.

Succes!
    Arjaan

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Dank allemaal voor jullie zeer gewaardeerde reacties, dat heeft me goed op weg geholpen.

Voor mij is de keuze gevallen op Workep. Deze cloud oplossing werkt nauw samen met de Google suite, waar ik toch al de kalender en drive functie van gebruik.

Maar als ik ooit rechte muren krijg dan wordt het een whiteboard :-)
    ----------
    Groeten,
    Mac

www.lerabot.fr

Ik gebruik zelf Gantter, cloud based oplossing en gekoppeld aan Google docs, zo kan ik met elk apparaat bij de planning en kunnen je met meerdere er aan werken. https://www.gantter.com/

Forum Rechten