Glasdrager voor MDF

Houtgebruikt

Actieve deelnemer
20 mei 2013
127
2
Rosmalen
Hallo, heeft iemand ervaring in het gebruik van een glasdrager, zie foto, voor het dragen MDF naturel en MDF melamine?
Zou dit werken? Dan ga ik er een (of 2) kopen namelijk
9b07a877b56a4d249d5583643dd494d7.jpg
 

Frank-Jan

Actieve deelnemer
12 sep 2008
208
12
Belgisch Limburg
10 jaar geleden ook al, alleen kostten ze toen nog 50 € in plaats van 16,67.

Zelf gebruik ik meestal zo'n gele stanley en die gorilla gripper, (die gorilla gripper is fijner om uit de bus te slepen, die stanley om te dragen) Ik heb laatst wel een glasdrager gebruikt om een deksel van een kast naar beneden te trekken op domino's van een staander, (niet genoeg ruimte om aan te kloppen langs boven) maar ik denk niet dat die lang genoeg vacuum houdt om zo'n plaat te dragen.
 

Houtgebruikt

Actieve deelnemer
20 mei 2013
127
2
Rosmalen
10 jaar geleden ook al, alleen kostten ze toen nog 50 € in plaats van 16,67.

Zelf gebruik ik meestal zo'n gele stanley en die gorilla gripper, (die gorilla gripper is fijner om uit de bus te slepen, die stanley om te dragen) Ik heb laatst wel een glasdrager gebruikt om een deksel van een kast naar beneden te trekken op domino's van een staander, (niet genoeg ruimte om aan te kloppen langs boven) maar ik denk niet dat die lang genoeg vacuum houdt om zo'n plaat te dragen.


Goed idee! Heb ik wel vaker aan de hand, kast "top" naar beneden trekken
 

Frank-Jan

Actieve deelnemer
12 sep 2008
208
12
Belgisch Limburg
Bouwmaat is alleen voor bedrijven. Hoe streng ze daarin zijn, weet ik niet, maar denk dat de meeste hier particulieren zijn?


Zo te zien kan je tegenwoordig als particulier ook bij bouwmaat kopen. Op bouwmaat.nl rechts boven naast "inloggen" op "klant worden" klikken, dan kan je kiezen uit "zakelijk" of "privé" account.
 
Laatst bewerkt:

dulcinea

Actieve deelnemer
10 dec 2011
156
1
Houten
Als je geen dragers kan vinden, kan je het ook eenvoudig oplossen door bijv een spanband om de hoeken te doen en dan aan het midden van de band te dragen. Even de goede lengte afstellen en je loopt er overal mee heen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.