Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Heb je hier wat aan? https://www.vanommen.nl/nl-nl/spanne...rhouder-81.150
    Volgens mij zijn dit bijna alle maten. Wel even zoeken wie ze kan en wil leveren.

Dank! Een tandkrans sleutel is nog steeds een van de opties. Ik zal eens kijken of hier een passende maat bij zit.

Ik denk dat ik het zelf opgelost heb.

Blijkbaar is B18 helemaal geen 18mm aan de bovenzijde, maar zijn de maten als volgt:

B18
    17,780mm
    16,2mm

Met mijn schuifmaat zit ik op de kleinste maat vergelijkbaar met de 16.2. Ik ga eens zoeken naar een geschikte B18 snelspanboorkop.

Hier een link voor een goedkope variant https://www.hbm-machines.com/product...nelspanboorkop Let op deze begint bij 5mm. Een echte nauwkeurige variant zal wel in de papieren gaan lopen.
    Je kan als je mc in de as hebt een verloop er in zetten naar bijna elke maat.
    Succes

zon HBM ding kost al 5 tientjes, Een rohm heb je voor € 100 nieuw , en gebruikt op MP voor minder dan zo,n HBM ding .
    Heb hier nog een snelspan kop over , moet ik evt even kijken wat voor een opname dat is.

ok, laat maar even horen welke maat het is.

Net even voor je gekeken, Maar dat ding is ook van een soort van merk X , de porto kosten nog niet waard.
    Sorry

Ok, eerlijk advies, dank je voor het kijken in ieder geval.

Forum Rechten