Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 48

Nieuwe Harvey tafelzaag binnen

Vandaag mn nieuwe tafelzaag opgehaald . Erg cool maar eerst nog even 3fase afmaken, afzuiger installeren en de zaag zelf natuurlijk.

Dergelijke topics aanmaken zonder foto's, van mij mogen ze het strafbaar maken!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Dergelijke topics aanmaken zonder foto's, van mij mogen ze het strafbaar maken!
    Je hebt helemaal gelijk! Kwam er alleen in de garage achter dat fotos plaatsen vanaf mn mobiel lastig gaat.

hierbij alsnog ik zal de opbouw posten Het begon al lekker ik had het karretje te krap gemaakt gaten op nieuw geboort en toen paste hij wel

1BFD6D41-4987-4E57-ABCC-4E2256B73C0A.jpgBBA70C35-4E52-4525-9F1F-A1A86FBAC8C3.jpgA6C1B577-0C47-4937-85F6-72D3B841676E.jpg673704C4-1468-46B1-8BB7-031F09259EA7.jpg6F99BC68-22A2-4D58-8763-6FB681DFBA4E.jpg

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Van harte gefeliciteerd met de aankoop, daar zul je nog veel plezier aan beleven.

Groet Pel.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik zie het apparaat in dozen klaar staan, klaar voor opbouw. Hoe zwaar zijn de afzonderlijke delen, voor montage? Ik zit lichtelijk jaloers naar deze zaagtafels te kijken maar mijn klushok is op de 1e verdieping. Is alles met wat goede wil en een paar sterke kerels een trap op te krijgen?
    Jan, Feanwâlden

We hebben ook gewoon een nieuwe Tools topic er voor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nijb_jan Bekijk Berichten
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik zie het apparaat in dozen klaar staan, klaar voor opbouw. Hoe zwaar zijn de afzonderlijke delen, voor montage? Ik zit lichtelijk jaloers naar deze zaagtafels te kijken maar mijn klushok is op de 1e verdieping. Is alles met wat goede wil en een paar sterke kerels een trap op te krijgen?
    het zij inderdaad losse pakketjes. Hij zit gemonteerd op een pallet. Nadat we het verpakkings materiaal en de lose doozen er af hebben gehaald heb ik het giet ijzeren blad verwijderd. Dat scheelde ook echt aanzienlijk. Daarna met zn 2e uit de aanhanger gekanted. En verplaatst. Hij is wel echt looiig maar met 3-4 man de trap op zou moeten lukken als je genoeg draai ruimte hebt. Zie het al een miele wasmachine het totaal gewicht is 260kg volgens het boekje maar daar gaat wel +/- 100 af van de zijbladen/topblad, rails,cover, aanslag etc....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    We hebben ook gewoon een nieuwe Tools topic er voor
    Hoi Jefmen, als het topic daar heen verplaatst kan worden graag. Ik was van de veronderstelling dat deze hier thuis hoorde.

Weet iemand misschien waarom de motorkap zo groot is en leeg van deze machine? Ik vind het z’n pukkel op de zijkant. Lucht circulatie? Motor warmte?
    image.jpg

Met kantelen (of eigenlijk met het recht zetten) komt de motor naar buiten. Denk ik.

Dat lijkt mij ook idd... Een goed excuus om een tafelverbreding te monteren

Forum Rechten