Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Vraagprijs verlaagd naar €350.
    Balen L.N., de machine ziet er fantastisch uit, de prijs was al goed, hopelijk geeft dit iemand het laatste duwtje!
    't Is dat ik al volledig voorzien ben...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Balen L.N., de machine ziet er fantastisch uit, de prijs was al goed, hopelijk geeft dit iemand het laatste duwtje!
    't Is dat ik al volledig voorzien ben...
    Het verbaast mij ook al dat er zoveel enthousiaste reacties zijn in dit topic (ook over de prijs), maar biedingen zijn er geen. Natuurlijk begrijp ik dat er veel goedkopere Inca's te vinden zijn, maar die zijn niet zo compleet en niet in zo'n goede staat. Ik overweeg nu de Inca in onderdelen te verkopen. Maar ik ben nu nog te koppig en wil het nog niet. Als ik deze compleet verkoop, dan weet ik dat iemand er nog jaren plezier van kan hebben. En dat vind ik toch nog belangrijker dan een hogere opbrengst bij een verkoop in onderdelen.

Tja... je hebt me vorig maar genoeg onderdelen verkocht om mn Minor compleet te maken (en Maastricht is te ver), anders had ik 'm zo over genomen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uitgeester Bekijk Berichten
    Tja... je hebt me vorig maar genoeg onderdelen verkocht om mn Minor compleet te maken (en Maastricht is te ver), anders had ik 'm zo over genomen
    Ach, gewoon een weekend Zuid Limburg van maken! Lekker wandelen en genieten van het Bourgondisch leven. Dan zorg ik voor de koffie met vlaai. En dan met een zaagtafel terug naar huis.....

Hij staat pas 6 dagen te koop toch? Lijkt mij niet dat heel de wereld constant zo'n ding zoekt. Beetje geduld kom je ver mee :-)

Ja, misschien ben ik te ongeduldig. Ik ben gewend dat de Inca-onderdelen en -machines de deur uit vliegen. Maar goed, ik zal afwachten tot de juiste liefhebber langskomt.

Ja, misschien ben ik te ongeduldig. Ik ben gewend dat de Inca-onderdelen en -machines de deur uit vliegen. Maar goed, ik zal afwachten tot de juiste liefhebber langskomt.
    Als ie niet in de weg staat, zou ik hem even laten staan.
    En heb je er al aan gedacht om ook in Belgie/Duitsland te adverteren? Misschien is reistijd voor mensen toch een ding.

Gereserveerd tot donderdagavond voor Charel09.

Gereserveerd tot donderdagavond voor Charel09.
    Kijk eens aan, geduld is een schone zaak! Hopelijk worden jullie hier beide vrolijk van!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Charel09 komt midden volgende week de Inca halen.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten