boeken websites enz enz over interieurbouw gezocht.

wimmeltje

Nieuw lid
18 jun 2012
4
0
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik weet niet precies op dit de juiste plek is voor de vraag, maar anders graag even verzetten naar de juiste plek. Op dit moment is mijn technische kennis wat betreft interieurbouw erg laag. Door de interesse die gewekt is door mooie interieurs die heb gezien op internet ben ik erg benieuwd of er misschien plaatsen zijn op internet waar ik meer informatie kan vinden over montage technieken in de interieurbouw. Graag zou ik voor mijzelf eens een mooie kast willen bouwen. Maar ik weet eigenlijk niet goed hoe ik ermee moet beginnen. Zijn er websites of boeken waar dit soort stappen uitgelegd zijn?

Alvast bedankt voor me een zetje in de juiste richting te geven.

groet,
Wim
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ehmm, wellicht gewoon beginnen met lezen op dit mooie forum? Maar dat had je natuurlijk zelf ook al lang bedacht...

Tip daarbij, gebruik de zoekfunctie (rechtsboven). Met zoekwoorden kan je onderwerpen opzoeken waar je meer info over zou willen lezen.
 

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Ik stel naast de bovenstaande goede tip voor om eens op pinterest te kijken. Vooral om inspitatie op te doen, maar er zijn ook specifieke technische dingen te vinden.
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Wim, als je een voorbeelden hebt van wat je mooi vind, dan zullen de forumleden je echt wel op weg helpen, het moet natuurlijk wel in jou mogelijkheden en vakmanschap liggen. Als je het juiste houtbewerking gereedschap hebt, en precies kunt werken dan moet dat lukken.

Groet Pel.
 

OntHout

Actieve deelnemer
7 jun 2011
185
32
Wolfheze
www.onthout.nl
Hoi Wim,
Stuur mij even een berichtje met je mailadres, ik heb een aantal mooie handleidingen in pdf waarin heel veel staat uitgelegd, deze staan ook ergens online maar ik kan ze zo gauw niet terug vinden. Ze zijn van Fonds voor Vakopleiding in de Bouwnijverheid, misschien dat iemand anders wel weet waar ze online staat om te downloaden.

groeten Theo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.