nieuw kruishout van Veritas

tuoh

Oud hout
Holly s...., dacht even dat het nog 1 april was, maar die gasten menen dat serieus:rolleyes:
Neem grif aan dat het goed werkt, maar is het er niet wat over? Dat alles om een kraslijntje te trekken? Zal dan wel tot 0,001mm juist zijn denk ik:D
 

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Holly s...., dacht even dat het nog 1 april was, maar die gasten menen dat serieus:rolleyes:
Neem grif aan dat het goed werkt, maar is het er niet wat over? Dat alles om een kraslijntje te trekken? Zal dan wel tot 0,001mm juist zijn denk ik:D

Ja,
En om het dan nog beter te zien ga je er met een 3mm dikke marker over. :)
Echt super strak.
Is dit echt serieus?
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
"the laser ... produces a crisp line on any surface, with only negligible charring"

Ik vermoed dat ze ergens ook een laser stift in de pijplijn hebben.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.496
961
Riemst
Ik denk dat er weinig 1 april grappen zo goed uitgewerkt zijn als die van Lee Valley. Het zijn uiteindelijk gereedschappen die goed ontworpen en doordacht zijn en ook nog perfect gebouwd.
De meerwaarde is natuurlijk een ander verhaal, maar ze tonen wel het vakmanschap en toewijding van het bedrijf.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.496
961
Riemst
"the laser ... produces a crisp line on any surface, with only negligible charring"

Ik vermoed dat ze ergens ook een laser stift in de pijplijn hebben.

Ik wil echt geen losse laserpen in de werkplaats die voldoende vermogen heeft om hout in te branden. Even niet opletten en er is iemand een ook kwijt.
Bij Ali zijn deze vermogens te verkrijgen, maar gelukkig geen verzending naar België
 

Chenak

Actieve deelnemer
20 mei 2015
326
9
Beesel
Ik ken deze traditie van Veritas, maar omdat er prijzen bij staan ging ik toch even twijfelen.
Ieder jaar toch weer erg knap gedaan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.