Digitale hoek en inclinometer

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
415
30
Bergen op zoom
Zal ongetwijfeld een goede zijn heb via eBay een digitale hoekmeter gekocht met een lengte van 30 cm per been voor 20 euro en een magnetische hoekmeter voor de zaagtafel voor 15 euro. Denk dat de bosch wat duurder zal zijn.
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Ik heb degene met een enkel been, was € 184,- Inc BTW. Gebruik m voor opname. Maakt een goede indruk. Meet in %, ° en mm/m
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Bij de lidl lagen ze hier vorige week in de bak voor minder dan 10 euri. Aangezien ik geen idee heb van de nauwkeurigheid heb ik deze maar laten liggen.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.767
738
Enschede, Twente
Inclinometers zitten onderhand in elke smartphone, wat inhoudt dat ze en masse gemaakt worden & en er een soort 'bodem' in de markt is (qua prijs/prestatieverhouding). Vanuit deze redenatie zou een goedkope hoekmeter ook goed moeten zijn. Misschien een leuke test voor een YouTuber?
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
358
19
Zuid-holland
Ik heb drie jaar geleden de digitale hoekmeter bij Lidl gekocht voor inderdaad minder dan 10 € hij is zuiver en werkt goed,alleen batterij moet je er uit halen als je klaar bent met je werk anders loopt die leeg.

Simon
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.