Graag stel ik me even voor.

bondjack

Nieuw lid
22 feb 2017
22
0
Goedeavond, ondertussen heb ik al een aantal berichten op het forum geplaatst en lijkt het me meer dan netjes om me ook even voor te stellen. Na 4 jaar verbouwen kan ik me weer hobby matig gaan richten op houtbewerken. Ik ben een 38 jarige Sassenheimer vader van een zoontje van 1,5 jaar en dit jaar 4 jaar getrouwd. Ik ben creatief, gedreven en altijd zin om nieuwe dingen aan te pakken. Voor mn werk zit ik voornamelijk achter de computer en werk ik vooral aan Branding en Websites. Dus heerlijk om daarbuiten met mn handen te kunnen werken. Het werken met hout doe ik al heel lang maar dit zie ik wel als een nieuwe start. Ik heb na een poos sparen en het verkopen van een aantal machines die ik al had en niet veel gebruikte vandaag het hart van mijn werkplaats aangeschaft: Een Harvey HW110se-30. Ik kan niet wachten om hem volgende week op te halen. Momenteel ben ik bezig met een eikenhouten kast. De planken heb ik uit ruw geschaaft eiken gehaald. Werken met de vlak en vandikte bank vond ik erg leuk maar ook best moeilijk om de planken echt recht te krijgen. Ik zal mn belevingen/uitdagingen hier gaan plaatsen en hoop ook mensen te kunnen helpen.

Aangenaam,

Jacob
 

Zjeeraar

Actieve deelnemer
5 dec 2013
117
25
Welkom! Ik zit in ongeveer dezelfde situatie, overdag achter een computerscherm en 's avonds genieten in de werkplaats!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.