Titebond III - Bestellen

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hey Jens

Vrouwlief heeft die gisteren verstuurd, ze kreeg je adres pas toen de rest al weg was
Afgelopen dagen druk/laat van werk
Maar het is inmiddels onderweg
 

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
Toxiq en mrs Toxiq, bedankt voor de (jaarlijkse) lijmactie! Ik zie het pakketje tegemoet.
 

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
Van deze actie staan er nog 6 flessen klaar voor liefhebbers
Als er nog interesse is stuur mij dan een pb
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Hier zijn een hoop gebruikers van titebond (3).
Persoonlijk vind ik het onzin om Amerikaanse lijm bestellen alsof in Europa geen goede PVA lijmen kan maken.
Alleen vandaag was ik aan het lijmen en ik pakte de bison km45 en die was hard geworden. Vervolgens de Titebond er eens bij gepakt die al veeeel langer staat. en die was nog prima. Dat was ik wel opmerkelijk. Meer mensen met deze ervaring?
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Tja, dat kan...maar anderen vinden dat niet
Deze lijm is iig getest en voedselwaren geschikt, misschien anderen ook wel maar zijn er niet specifiek op getest
Het is een goed product en toe slot... Vervolgens de Titebond er eens bij gepakt die al veeeel langer staat. en die was nog prima

Blijkbaar vond je het toch niet zo heel veel onzin, want je hebt het wel staan :)

Andere lijmen hard geworden ook wel ervaren
Mijn oudste titebond was ik geloof wel 2,5 a 3 jaar oud (zou het moeten nakijken) heb ik gewoon opgebruikt
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.