Titebond III - Bestellen

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Toets is gehaald
En mijn lieve vrouwtje heeft het gepresteerd om 16:58 nog even snel de lijm bij een PostNL punt af te geven
De bus van PostNL was al geweest, dus maandag word het afgehaald en ik vermoed di of wo bezorgd
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
als je met een boodschappen kar (geleend bij de buren/supermarkt) een tijdschriften/tabakswinkel binnen stapt dan kijken ze wel ff vreemd heb ik begrepen :)
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Vanmiddag 2 liter lijm thuis gekregen. Mijn vrouw zat me alleen wat vreemd aan te kijken waarom ik in godsnaam 2 liter melk via de post laat komen ;)
 

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
Als er nog mensen zijn die lijm willen hebben, ik heb nog flessen staan, ik heb het mischien te enthoesiast ingeschat (of mijn man heeft me dat proberen wijs te maken zodat er meer voor hem over bleef)
Het zit al in flessen van 1,5 liter, als je wil hebben stuur me dan een berichtje
 

Hirumili

Actieve deelnemer
30 sep 2014
129
18
Drachten
Vanmiddag de lijm binnengekregen.
Mooi op tijd om morgen een paar planken te lijmen, mijn houtlijm was net op.
Bedankt voor de goede service.

groet, Michael
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Vandaag ook de lijm bij de post afhaalpunt opgehaald, dank je wel voor deze actie.
Morgen maar eens even proberen hoe die lijm werkt.


Chips gebruikaanwijzing vergeten.....

Komt ie: Men neme een houtje :D
Neh flauwekul, ga je plezier van hebben, titebond is gewoon toplijm
 

Geho

Nieuw lid
17 mei 2017
8
1
En ook hier is de twee liter “halfvolle melk” binnengekomen, dank!! ik heb mijn vrouw wel even op de hoogte gebracht van de te verwachten smaak...

Groet Geert
 

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
Ik ben bang dat mijn ice tea ofwel lelystadse karnemelk verdwaald is geraakt, of de bezorger had dorst. Of kan het zijn dat mijn 2 liter nog in Lelystad staat?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.