Titebond III - Bestellen

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
Op verzoek van mijn man heb ik wer Titebond III lijm bestelt
We hebben 1.5 liter flessen opgespaard en enkele 2 liters flessen

De prijs per liter is 12,87 euro (ter vergelijking bij baptist kost 960ml € 26,25, omgerekent is dat 27,35 per liter, meer dan het dubele)
Hier komt bij 0,50 voor de statiegeld/verpakking en 6,50 voor verzendkosten totaal is dat 26,30 (voor 1,5 liter) of 32,74 voor 2 liter

Je kunt hier of in een berichtje prive mij laten weten of je lijm wil hebben
Overdag ben ik werken dus soms reageer ik pas in de avond als ik heel druk ben

Groetjes
 
Laatst bewerkt:

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
Dat blijft hetzelfde tot het gewicht dat ik een pakketje mag
Ik weet niet precies uit mijn hoofd maar ik denk dat 1 liter lijm ongefeer 1,2 kilo weegt
 

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
alle aanmeldingen (in bericht en via pb) genoteerd en iedereen heeft als het goed is een PB gehad
Er is voorlopig nog genoeg (en anders krijgt mijn man wat minder :D)

Als je mij een prive message stuurt wil ik ook graag je naam en adres

Groetjes
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik geloof dat ik van de week maar eens braaf bij de voordeur ga wachten met een paar flesjes om mijn deel veilig te stellen ;)
 

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
Er is nog genoeg lijm als er nog liefhebbers zijn, van wat heb ik besteld (want het is nog niet binen)
 

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
Ik heb een email ontvangen dat de lijm onderweg is, er bestaat een klein kansje dat het er morgen is, anders na het pasen
 

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
De lijm is aangekomen vandaag
morgen heb ik een toets van mijn studie, zondag 1 dagje rust en dan maandag of dinsdag begin ik aan het overgieten

Mochten er nog lievhebbers zijn, er is nog genoeg lijm over, mijn man krijgt niet zo veel (zou hij wel willen)
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Succes met de toets :)

De lijm is aangekomen vandaag
morgen heb ik een toets van mijn studie, zondag 1 dagje rust en dan maandag of dinsdag begin ik aan het overgieten

Mochten er nog lievhebbers zijn, er is nog genoeg lijm over, mijn man krijgt niet zo veel (zou hij wel willen)
 

Mrs Toxiq

Nieuw lid
21 jan 2017
13
0
Het overgieten is gelukt, uiteindelijk woensdag geworden
morgen ga ik karton verzamelen en dan hoop ik zondag te kunnen verpakken
Na het weekend ga ik dan verzenden, ik weet nog niet welke dag, het ligt er aan hoe laat ik van werk ben
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.