Proefabonnement Fine Woodworking

maik.m

Actieve deelnemer
3 jun 2010
26
0
Vorden
ik zat naar de aanbieding te kijken en vroeg me een aantal dingen af

is dit blad de moeite waard om aan te schaffen?

kun je veel dingen leren uit deze uitgaves?

is dit blad er ook in het nederlands(mijn engels is nog niet zo goed)


maik
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Ik ben er meer dan 4 jaar op geabonneerd geweest, en heb er altijd met plezier in gelezen en veel uit geleerd. Nu ga ik eens een jaartje overslaan, omdat er, afgezien van nieuwe machines en gereedschappen toch vaak dezelfde dingen in een ander jasje langskomen.
Maar om eens een paar jaar in te lezen zeker de moeite waard.
Helaas alleen in het Engels.

Ed

Het eerste jaar ben ik geabonneerd geweest via een nederlandse tijdschriftenhandel. Deze was sowieso duurder en verlengde het abonnement automatisch. Als je rechtstreeks een abonnement afsluit is dit niet zo. Je krijgt bericht als je abonnement afloopt. Verleng je het niet heb je geen verdere verplichtingen.
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Een mogelijk alternatief is het Duitse blad HOLZWERKEN.
Hun site is in ieder geval wel aardig opgezet, met veel filmpjes, enz.

Iemand hier ervaring mee?
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Ken het niet maar het zal wellicht nmogelijk beter aansluiten op onze Europese stijl van houtbewerken. Er zijn nogal wat verschillen in met name ontwerpen en soorten electrisch gereedschap (bijvoorbeeld het dado blad....)
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Ik zal toch voor de Duitse gaan, mijn Duits is beter dan Engels....

Groeten Rudolf.
 

nol

Actieve deelnemer
2 jan 2009
163
6
Hoi Rudolf,
Ik ben een jaar geabonneerd geweest op Holzwerken, het is een mooi informatief blad aber ik vind Fine woodworking toch prettiger. Ik vind engels toch makkelijker lezen dan het duits en in FW staan vind ik wat meer foto's. In Holzwerken staan wel mooie duidelijke tekeningen van projecten en wat minder advertenties lijkt het. Ik wilde het vorig jaar gewoon eens een jaartje proberen om te zien wat het was na een aantal jaren FW. Het is best aardig om het eens een jaartje te proberen.
gr. Nol
 

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
Ik heb gewoon het FWW archief aangeschaft:

Alle uitgaven van 1975 tot 2008 op de pc met zeer goede zoekfunctie.
Meer moet je niet hebben.
Echt een aanrader.
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Geert zei:
Ik heb gewoon het FWW archief aangeschaft:

Alle uitgaven van 1975 tot 2008 op de pc met zeer goede zoekfunctie.
Meer moet je niet hebben.
Echt een aanrader.

Enne....quanta costa?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Athanor zei:
Dat heb ik ook gedaan vorig jaar, naast het reguliere abonnement om alle artikelen vanaf het begin te kunnen lezen.

Als je de huidige versie besteld heb tot het meest recente nummer alle FWW bladen voor 150 dollar, reken er 20 bij voor verzending, dan ben je omgerekend voor een 130 euro een van de beste geinformeerde houtbewerkers :p


Fons

Fons, dat laatste alleen met ook elke dag een dosis woodworking.nl :lol: :lol: :lol: !!!

jaap
 
A

Athanor

Guest
Ja Jaap, kun je nagaan dat ik met al die informatie zo'n beetje een houten kop krijg :cool:

Fons :lol:
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Ik heb momenteel een gecombineerd abonnement van tijdschrift en on-line diensten met toegang tot alle archieven. Kost ongever € 100,— per jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus2

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Dank voor de reactie. @Athanor Is dat direct via Finewoodworking.com?

Ik las eerder dat een abonnement afsluiten zonder Nederlands tussenpersoon beter was, al zie ik nergens de optie om voor een ander land dan Canada/VS te kiezen!

Oja, ik vroeg me nog af... welke voordelen bieden de online component?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ja Guus ik had gisteren ook de mening dat rechtstreeks afsluiten goedkoper zou zijn. Was in het verleden ook zo. Nu kan ik zo snel niets vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus2

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Ik heb inderdaad al jaren een abonnement rechtstreeks via FWW. Zij sturen tijdschriften over de gehele wereld, dus Nederland is geen probleem. De prijs ligt wat hoger vanwege de internationale verzendingskosten. Ik betaal via een creditcard, maar via Paypel is ook geen probleem. Hier vind je de FAQ van de uitgever, kun je mogelijk antwoord op vragen vinden. Telefonisch of via mail krijg je ook goed antwoord op vragen. Geen enkele reden om via een bemiddelaar het duurdere abonnement te nemen lijkt me.

Succes! Fons
 
  • Leuk
Waarderingen: Guus2

Guus2

Actieve deelnemer
23 apr 2021
75
26
Velp
Ha allemaal,

Dank voor jullie reacties en uitleg! Hartstikke fijn, ik kan ermee verder!

Groeten,

Guus
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.