Titebond III

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Heren, het is weer zover....ik ben door mijn lijm heen en heb ik mevr. Toxiq even met mijn liefste blik aangekeken :) zij wil wel weer wat bestellen
Het concept is het zelfde als vorige keer

Vrouwlief besteld naar gelang hoeveel animo er is 2 of 3 emmers titebond III, de prijs is /doorhetdeel dat je afneemt +verzendkosten +50cent verpakking (statiegeld fles en tape)
De lijm zal zo rond de 12,5 a 13 euro de liter zijn gok ik

De verpakking zijn 1,5-liter flessen (dus per 2 liter afnemen)

Dit draadje is NIET om te bestellen wel om te peilen hoeveel animo er is ! (reageer dus alleen als je ook echt lijm wil hebben)
dus laat hier even weten of je interesse hebt en hoeveel liter
 

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
Als de lijm behoorlijk lang houdbaar is heb ik wel interesse, heb nog anderhalve liter titebond II, en om dan veel er naast te hebben lijkt mij bij korte houdbaarheid niet handig.
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
De fabrikant garandeerd de goede werking in normale omstandigheden tot 2 jaar. In de praktijk als je ‘m goed bewaart een aantal jaren langer dan dat.....
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
mijn oudste fles die ik gebruikt heb was tegen de 3 jaar oud en nog steeds goed
Heren, laat ook even weten hoeveel je dan wil hebben
anders rekent mevr toxiq bijv 20x 1,5 liter, als het dan blijkt dat daarvan 4x 3liter moet zijn gaat dat van mijn flesjes af enne...ik vind jullie best aardig hoor, maar kom aan me eigen stash ;)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
RJ, van de week gaat ze bestellen, dan is het meestal met een week hier, dan verdelen en verzenden (iets waar ik me niet mee mag bemoeien, ze zal wel bang zijn dat er meer de mancave in verdwijnt :)

Rik er zit iets van 20 liter in een emmer
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.