Boomschors salontafel

SandraGoerd

Nieuw lid
14 mrt 2018
1
0
Hi, ik heb dit plaatje gevonden op internet en ik zou dit graag na willen maken? Heeft iemand hier tips voor?
Ik zou het graag willen gebruiken voor in de showroom van VakantieDeals en ik zou dan ook dit logo in de tafel willen verwerken.
Hebben jullie hier ook tips voor?
Het logo vind je hier
Kan ik dit zelf? Heb ik voor het logo speciale apparatuur nodig?
Ik hoor het graag! Alle tips zijn welkom :)

Boomstronktafel.jpg
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Dit lijkt me berkenhout, maar ik vraag me af of je zulke schijven scheurvrij kunt houden als het droogt. Ik weet niet hoe droog het hout op de foto is, maar ik vermoed dat dat niet kurkdroog is.

Een logo in hout krijgen, is het makkelijkst met een cnc machine, of laseren voor een andere uitstraling.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Het is tegenwoordig heel erg in, maar er is een reden waarom boomstamschijven niet gebruikt worden door meubelmakers. Door de aard van het hout krijg je inderdaad droogscheuren. Nu het allemaal wat rustieker en robuuster mag zijn van uitstraling, wordt er soms niet op een scheur gekeken. Als je dat zelf ook niet erg vindt, er zijn wel houthandels die het in voorraad hebben. Probeer eerst eens wat schijven te scoren, en dan kun je hier wel bij een forumlid terecht voor het logo.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.