schuurpapier kopen

Walters

Actieve deelnemer
1 okt 2014
247
1
Noord Brabant
De hamerfunctie van deze machine stelt niet veel voor, dus kun je beter de gewone kiezen. De 12 volt (10,8) serie ligt bij mij lekker in de hand, klein en handzaam. Wil je toch de klopboorfunctie kies dan de 18 volt versie, die doet het beter.
 

Jan 1961

Actieve deelnemer
13 mrt 2018
64
0
Holland
Walters , heb even niet oplet wil juist in deze een gewone kiezen, voor hamer functie heb ik die andere. Maar woon 7 maanden per jaar in caravan dus daar heb ik hem niet echt nodig ;)
 

Jan 1961

Actieve deelnemer
13 mrt 2018
64
0
Holland
schuurpapier.jpgvolgens mij heb ik nu te veel van het zelfde op de lijst staan, kan het niet goed zien mijn bril is stuk. dus nu bijna blind ha ha
 

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
Zeker niet slecht maar wel op de speling van de boorkop letten.
De mijne had erg veel speling maar is zonder problemen omgeruild.
Nu nog wel wat speling maar daar is mee te leven.
 

Jan 1961

Actieve deelnemer
13 mrt 2018
64
0
Holland
T ja wat voor andere zal ik dan kopen, vond dit wel een goede prijs. En heeft goede ressciens

Zegt mijn vader bij de Aldi voor 35 euro , maar geen antwoord gegeven. Ik heb niks tegen aldi of Lidl gereedschap heb daar zelfs dingen van. Maar accu boormachine moet voor mij altijd een bosch zijn
 
Laatst bewerkt:

johandroog53

Nieuw lid
21 nov 2016
1
0
waarom schuurpapier ????? ik heb zelf van die diamant plaatjes gekocht op Aliexpress en die werken perfect.
ik heb ze tot 4000 gezien dus keuze genoeg en in verhouding goedkoper dan schuurpapier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.