Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35

Onderwerp: schuurpapier kopen

schuurpapier kopen

Ik wil graag mijn beitels slijpen met schuurpapier, maar die korrel dikte heeft de bouwmarkt niet.
    Op youtube hebben ze het vaak over 1500 tot 3500 , t ja maar waar kan je dat bestellen ?
    Iemand een idee.

En denk natuurlijk wetpaper schuurpapier

ik ben begonnen met een setje van Workshop Heaven
    https://www.workshopheaven.com/3m-sh...ack-basic.html

Heb je geen autolakken winkel in de buurt?
    https://www.carclean.com/nl/waterpro...yABEgL6b_D_BwE
    Laatst gewijzigd door bobmartin; 13-03-18 om 17:42.

Grappig ik ben lid van hun poetsforum , nooit bij stil gestaan bedankt

al gedaan maar er was zoveel aanbod , en volgens mij ben je maar tot 2500 grid nodig voor je beitels ?

Maar dan kan je toch mooi prijs vergelijken en bestellen waar het goedkoopste is.
    Over welke korrel je nodig hebt, dat is een andere vraag. Ook daar zijn heel veel YT filmpjes van te vinden met diverse meningen.
    Ik gebruik waterstenen, heb daar dus geen ervaring mee.
    Je moet er even op wachten, maar voor een paar centen kan je lekker expirementeren: Banggood

schuurpapier 250 grit en dan afwetten volgens onze Paul Sellers werkt ook. 10.000 grit is mooi maar dan moet je het schijnbaar weer opruwen voor het schilderwerk.
    Zelf ben ik ook behept, want ja, ik heb ook een wetsteen van 6000 en wet daarna ook nog.......
    Leuk hoeveel topics er zijn en iedere keer weer komen over het wetten en slijpen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ik denk dat beitels slijpen op schuurpapier niet verder hoeft dan grit 1000 en dan wetten.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

Forum Rechten