Een complete nieuwe leerling

Jan 1961

Actieve deelnemer
13 mrt 2018
64
0
Holland
Hallo mijn naam is Jan, en ben altijd mijn hele leven geinterseerd geweest in houtbewerking. Wat hield mij tegen ik ben aan 1 oog blind kan dus geen diepte zien, wat bij bv zagen een probleem is .
Maar heb nu de stap genomen, en zal de komende tijd hulpstukken maken. Kom soms mooie en handige dingen tegen op Pinterest.
En hoop hulp te kunnen krijgen en geven aan het forum.
 

Jan 1961

Actieve deelnemer
13 mrt 2018
64
0
Holland
Luk de ideeën waren er altijd wel en dan maakte mijn ex schoonvader het. Maar nu wil ik het zelf doen heb de tijd , en gelukkig erg veel geduld.
Eigenlijk werd ik door noem het onzekerheid tegen gehouden. Ben toen met kleine dingen begonnen en verbaasde mij zelf.
Heb al een stanley 4 gerestaureerd, en nu met een blok schaaf van stanley.
Heb jij toevallig een adres waar je schuurpapier met korrel vanaf 1500 kan komen.
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
815
161
Twello
Ik ken mensen met twee ogen die nog geen stuk hout recht kunnen afzagen. Volgens mij is het gewoon een kwestie van oefenen zoals met alles in het leven.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Met 1 oog zie je ook maar de helft van je eigen fouten. M.a.w. er zijn genoeg houtbewerkers die te precies werken en daardoor vaak vast lopen.
Ik ben wel benieuwd naar de hulpmiddelen en problemen waar je tegenaan loopt. Ik knijp vaak een oogje dicht als ik iets af teken.
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Ha Jan, welkom op het forum! leuk je er bij te hebben. En vragen geen probleem (wel in ruil voor project foto's, daar zijn we gek op namelijk:p:rolleyes:)
veel plezier op het forum.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Laat je niet tegenhouden Jan... je moet maar zo denken, in het land der blinden is één oog koning


41R2XOIjl9L.jpg
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Klik boven aan op de 2e balk op FORUM ACTIONS
Kies dan voor EDIT PROFILE
Daarna in het linker submenu kies je voor WIJZIG ONDERSCHRIFT
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.