Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21
    Afhankelijk van de workshop/demo heb ik ook zeker interesse;
    Mijn voorkeur zou uitgaan naar handmatig slijpen van gereedschappen, met name het scherpen van handzagen.
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

En in het verlengde van bovenstaande, ook het repareren van een gebogen/gedraaide handzaag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houtvos Bekijk Berichten
    En in het verlengde van bovenstaande, ook het repareren van een gebogen/gedraaide handzaag.
    Jup, spot on!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Ik zou graag een workshop houtdraaien willen doen, maar ik ben alleen de Zondag in Zutphen. Ik kijk wel even of ik ad-hoc ergens kan 'proefdraaien' :-).

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2017
    Afhankelijk van de workshop ... hout buigen, hout fineren, shou sugi ban houtbranden ...
    Niet de klassiekers zoals zwaluwstaarten, slijpen van bijtels e.d.

Ik had de vraag zo opgevat: wie wil er een workshop geven op de zaterdagmiddag. Ik wil dat wel, alleen hoe kom je aan kandidaatdeelnemers? Gaat Woodworking voor de publiciteit zorgen?
    Wat ik voorstel is een korte introductie (een middag) in het beeldhouwen in hout te geven voor leken.
    Hoe is de planning gedacht? Als er standhouders die middag bezig zijn met opbouwen heeft dat een negatief effect op een workshop. Hoor graag van jullie,

Ja natuurlijk heel graag! Ik heb een paar jaar geleden al gevraagd of de hele open dag eens een keer op zaterdag gehouden kan worden. Dus ik ben blij met ieder initiatief op zaterdag! Ik stel me voor dat er ruimte is om de hele open dag te verspreiden over 2 dagen. Misschien dan vanwege het opbouwen de zaterdag iets later beginnen. Alleen workshops op zaterdag is ook interessant, maar ik zou dan ook graag meteen alles willen zien.

Aangezien ik weinig kaas heb gegeten van afwerkingstechnieken lijkt me dat wel een leuk onderwerp: afwerken van werkstukken met olie, was, vernis,... + methodes

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten