Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Is er belangstelling voor workshops op zaterdagmiddag 20 oktober?

Zoals in de aankondiging te lezen valt, zouden we iets willen met workshops op zaterdagmiddag. Meer eerst maar eens peilen of er belangstelling voor is en wat we dan kunnen organiseren. Een aantal bekende forummers hebben al toegezegd dat ze het erg leuk zouden vinden om iets te demonstreren en kennis over te dragen.

jaap

*Effe geknipt en geplakt uit andere topic*

Hoi!

Lijkt mij echt een superleuk idee. Alleen kan ik mij wel voorstellen dat men voor het één of het ander kiest, zeker voor de mensen die van ver komen. Vind het zelf nog moeilijk om in te schatten welk van de twee dagen mij het beste uitkomt.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Heb zeer zeker interesse, is wel erg afhankelijk van het onderwerp en ook zeker de locatie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coko Bekijk Berichten
    Heb zeer zeker interesse, is wel erg afhankelijk van het onderwerp en ook zeker de locatie.
    lokatie: de Hanzehal in Zutphen. Wat je graag zou willen doen is de vraagstelling. Bij voldoende belangstelling willen graag kijken of we dat dan in kunnen vullen.

En als je zaterdag en zondag leuk vindt, zou je een nachtje in de buurt van Zutphen kunnen blijven. Wij doen dat zelf ook, het is ook een erg leuke stad.

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    lokatie: de Hanzehal in Zutphen. Wat je graag zou willen doen is de vraagstelling. Bij voldoende belangstelling willen graag kijken of we dat dan in kunnen vullen.

En als je zaterdag en zondag leuk vindt, zou je een nachtje in de buurt van Zutphen kunnen blijven. Wij doen dat zelf ook, het is ook een erg leuke stad.

jaap
    Inclusief een Woodworking.nl stapavond? ;-)

En baas betaald ?? count me in

Enne....leuk, workshopje draaibankje bouwen
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 13-03-18 om 12:32.
    Met een hamer past alles...

Leuk! zeker interesse in!

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Jazeker!. Heel goed idee. Belangstelling voor Handwerktuigen zoals schaven, handzagen. We hebben wel een paar ervaren kandidaten binnen het forum die er wat over kunnen demonstreren en boeiends over zeggen

Ik doe graag mee. Zutphen lijkt me een uitstekende plek, die zich ook goed leent een nachtje over te blijven.

mvg
    Klaas

leuk idee jaap ik kan wel wat verzinnen waar ik meer van zou willen weten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JOHN LAMERS Bekijk Berichten
    leuk idee jaap ik kan wel wat verzinnen waar ik meer van zou willen weten.
    ja ik ook, workshop CNC frezen .....

jaap

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten