Houtdraaien en houtsnippers in huis...

Zéniël

Actieve deelnemer
30 sep 2016
94
4
brussels
een regenbroek in FLEXOTAN is super , krullen hebben er geen vat op , je kan eventueel de vest ook gebruiken , maar in de zomer is het wel een beetje warm. Maar je hebt dan wel geen last met je echtgenote!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Daar zeg je wat, wat dacht je van zo en strak Lak pakje...
Als Ronald nou even als proefkonijn speelt, dat staat hem vast wel :)
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Daar zeg je wat, wat dacht je van zo en strak Lak pakje...
Als Ronald nou even als proefkonijn speelt, dat staat hem vast wel :)

Mijn nog steeds toenemende vibratiedempingszone rond mijn middel laat een strak lakpakje niet meer toe. Bovendien als ik dat aan zou trekken word ik zeker het huis uit gestuurd!
 

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
No worries, met een pot vaseline krijgen wij jou daar wel in
;)
Hoe weet jij dat je met een pot vaseline ook met een horeca spoiler wel in zo,n strak latex pakje komt??
alhoewel nee laat maar, hoef het antwoord niet te weten, Denk in plaatjes .
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hoe weet jij dat je met een pot vaseline ook met een horeca spoiler wel in zo,n strak latex pakje komt??
alhoewel nee laat maar, hoef het antwoord niet te weten, Denk in plaatjes .

Ik wil hier toch echt even protesteren! begrijp ik het nou goed dat mijn vibratiedempingszone wordt vergeleken met een horecaspoiler... ???!!!?!
 

Jongeneelen

Nieuw lid
6 feb 2017
8
0
Ik draag vaak een joggingsjasje.
Is erg licht en wat nog belangrijker is dat de stof glad is en dus glijdt het stof en de houtkrullen er gemakkelijk van af
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.