Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Youtube filmpjes integraal tonen

Oproep aan de baas:

Zou dit mogelijk gemaakt kunnen worden? Alvast bedankt.

En moeten er 2 beheerders aangesteld worden om spammers zoals in het 'Is er iets mis met de OF1400' topic snel te kunnen verwijderen?

Re: Youtube filmpjes integraal tonen

Best Dries, daar lopen contacten over, elke nieuwe aanmelding screen ik op email adres, IP nummer etc. Ik heb daar een mooie toolbox voor gebouwd, maar het kost veel tijd, en hoe is het mogelijk, er glipt me er vandaag eentje door, van de 5 a 10 spammers die zich per dag melden! Als ik nu voortaan een mailtje krijg van 1 van jullie dan wip ik hem zo het forum af, met berichten en al. Nu wordt er (helaas) op het posting gereageerd en jij begint zlefs een apart topic, en eigenlijk zouden we dat niet moeten doen.
    Dus goed voornemen voor 2011, als je een spammer ziet, mail naar mij, geen pb etc, maar een echte email, en ik kill hem (of haar, maakt me niks uit :shock: :shock: ) direct!!
    Maar niet op de spammer reageren etc. want dan moet ik al die berichten ook verwijderen.

jaap

Re: Youtube filmpjes integraal tonen

Okido.

Ik wist niet eens dat jij beheerder was jaap, meestal is dat op fora aan de naam te zien.

Ik voel me wel aangesproken met het 'zelfs een apart topic', nou nou poe poe, alsof alle topics en berichten hier zo zinvol zijn. Het spijt me van je moeite.

Maar er wordt dus goed beheerd, dat is mooi.

Forum Rechten