Nieuw projectje en een behoorlijke uitdaging

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Enige tijd terug heb ik eindelijk mijn esdoorn/epoxy kistje afgekregen en het is dus tijd voor een nieuw projectje. De meeste lol haal ik toch uit het houtsnijden, dus ook deze keer zal ik het in die richting zoeken. Op dit draadje zal ik de ontwikkelingen bijhouden.

Wat het gaat worden, hou ik nog even voor mijzelf. Het wordt in ieder geval wel een uitdaging. Vermoedelijk gaat het wel weer een paar jaar duren, dus wat geduld is wel nodig.

Het begint met twee plakjes buxus, met een stuk papier ertussen tegen elkaar geplakt. Ik heb dit Didier ook eens zien doen, dus dat zal wel verstandig zijn.

20180302_173729.jpg

Daarna op de draaibank

20180307_110700.jpg

en een semi-ei gedraaid.

20180307_171009.jpg

Draaien is toch niet helemaal mijn ding. Erg knap wat de draaiers op dit forum steeds weten te produceren, maar ik ben toch meer van andere diciplines. Het draaien is voor nu in ieder geval klaar. Op naar de volgende fase...
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
@patrick: thanks. binnenkort volgen foto's van het esdoorn/epoxy kistje in zijn finale vorm.
@raymond: Het ei is alleen maar het voorwerk. Dus hopelijk verpest ik het niet...
@hans: helemaal goed!
 
P

Pel

Guest
Ben benieuwd Meron, veel ruimte om te snijden heb je niet, maar jou kennende zal dit zeker weer een mooi kunstwerkje worden, het begin beloofd al veel.

Groet Pel.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Het is weer tijd voor een fotootje. Er zit ondertussen al veel tijd in, maar het is nog lang niet klaar. Trouwens, Berm heeft het bij het juiste eind. Het worden twee 3D taferelen. De eerste is terug te vinden in het centrum van Nijmegen. Voor de tweede moet ik nog bedenken wat het gaat worden.

20190702_145533.jpg
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Tering én ongelofelijk....

Meron is nu officieel Baas!!
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.