Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: eieren

eieren

Met de Pasen in aantocht wat nieuwe vormen bedacht.
    De eieren gedeeltelijk hol gedraaid en bevestigd op een vorm die ik al even op de plank had staan.
    De eieren zijn van Ginkgo en de sokkeltjes van eiken gecombineerd met wengé en een mij onbekende hardhout.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Ik had er al een exemplaar gezien toen ik onlangs bij jullie geweest ben voor de radiusbijeenkomst op 23 februari en die was zeer mooi met één ei, maar met twee eieren is het plaatje compleet.
    Het is een toppertje Martien.

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Mooi Martien.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    De eieren zijn mooi Martien, alleen de bevestiging op het hout vind ik niet zo geslaagd, de ronde vorm van de eieren en het hoekige van het hout vind ik samen niet in harmonie. Maar dat in mijn persoonlijke smaak.

Groet Pel.

Erg mooi!
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Eieren vind ik ook erg mooi gedaan maar zoals Pel, het schuine stuk slaat voor mijn persoonlijk de plank mis
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Zo zie je maar dat smaken verschillen, ik vind het juist een perfect plaatje opleveren.
    Erg fraai!

Groet,
    Jan

Gelukkig dat niet iedereen dezelfde smaak heeft wordt dan zo saai op het forum
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Best leuk idee! zijn de eieren met een soort dremelbitje uitgefreest? zie dit namelijk wel vaker voorbij komen op pinterest e.d.
    Kijk ook eens op mijn Blog --> Rakish Paddy Workshop <--
    of via https://www.instagram.com/rakishpaddyworkshop/
    Groet, Patrick

Forum Rechten