Ik ben...

Bosman

Actieve deelnemer
2 mrt 2018
26
1
... Bart dus. 47 jaar oud en vader van 4.
Al vanaf jongs af aan een enthousiaste houtbewerker. Kreeg op mijn 10e van mijn pa een werkbank en een setje nooitgedagt beitels (die rode...). Het werkbankje wordt inmiddels door mijn kinderen gebruikt en de beitels gebruik ik zelf nog regelmatig.
we wonen in een huis van meer dan 100 jaar oud waarin ik me kan uitleven wat betreft houtbewerking. Ook is het vakmanschap van 100 jaar geleden duidelijk aanwezig. Zo is alles krom en scheef maar past alles toch precies in elkaar... waardoor alles toch weer strak en recht lijkt te zijn. Fantastisch vakwerk.

Ben inmiddels enigzins ervaren in het werken met hout maar heb nog heel veel te leren... het forum helpt me daar zeker bij. Mijn belangrijkste werkzaamheden zijn tot nu toe meubels (binnen en buiten) en aftimmering en renovatie in ons huis zoals bijvoorbeeld het renoveren van de oude paneeldeuren of
Beroepsmatig zit ik in het licht dus aarzel niet me te contacten indien je vragen hebt over toepassing van licht / LED.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.