inkoop adres gezocht

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Ls

per 1 maart ga ik mij samen met mijn vriendin richten op de verkoop van eigentijds hout design en dan kan je denken aan projekten met steigerhout of plaatmateriaal en als dat nou een bijzet tafeltje moet zijn of een lamp of ..... ik wil me niet echt gaan richten op echt massieve meubel stukken. maar vandaag al een vooraankondiging op FB gedaan en had al 3 aanvragen binnen. nu ben ik op zoek naar een leverancier van bijv boomschijven waar ik tafelblad van kan maken. maar als jullie houtbedrijven weten voor plaatmateriaal in regio Almere en sta al in geschreven bij Pontmeyer (om dat ik al jaren productie werk doe op events en daar ook wel eens hout voor nodig heb) ik hoor graag jullie tips

Hans en Joke
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Nee maken in opdracht, of mij creatieve vrouw moet wat anders gaan bedenken. We hebben duidelijk taak verdeling zij is creative director
 

Mjanssen

Nieuw lid
12 feb 2018
13
0
Ben ook benieuwd naar een adres voor plaatmateriaal in omgeving Almere. Nu rij ik makkelijk 200km voor een partij omdat ze bij de bouwmaat of pontmeyer nogal prijzig zijn. Ca 65,- incl voor 10mm okoume plaat.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Vanderleeden in ermelo is een grote, da's niet zo heel ver, je kan het daar eens proberen
In die hoek zitten wel wat meer houthandelaren
 

EvdL

Actieve deelnemer
14 sep 2011
224
24
Eemnes
Je kan aan Eemwood in Baarn horen of ze een dealer in de buurt hebben. Ik heb ook bij Hudson hout in Almere hout gekocht. Goede kwaliteit plaatmateriaal en vuren voor een goede prijs.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.