Verslag kasten bijkeuken in massief eiken

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
@toxiq: dank je, je hebt gelijk over die vuren balkjes. Vervangen valt echter nog niet zo mee. Misschien dat ik ze nog eens wit verf. En meestentijds zit de deur toch dicht :p
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Jimbo, bedoel je met poetsmiddelen de wasmiddelen?
Yep, waspoeders (ook vloeibare varianten), wasverzachters, maar ook MrProper en Ajax en WcEend - die van WcEend - consoorten.

Hopelijk kan onze residente chemicus raad brengen. Ik wil je nu ook weer niet té bang maken.
 

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
290
110
staat de deur altijd open wanneer je wasmachine en droogkast gebruikt? want anders ga je toch onderaan in de deur een verluchtingsrooster moeten steken voor het aanzuigen van lucht die opnieuw weg kan langs een opening in het dak van de kast

voor de rest denk ik dat dit de meest luxueuze bijkeuken is die ik al gezien heb, knap gedaan

Wim
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
@ Jimbo: ik ben niet zo bang uitgevallen hoor. Maar wel voorzichtig, dus goede raad is altijd welkom!

@wimpie: dank je. Maar inderdaad staat de deur altijd open als een van de machines draait.
 

Zjeeraar

Actieve deelnemer
5 dec 2013
117
25
Mooi gedaan zeg! Ik ga zelf ook maar eens op zoek naar een stapeltje vloerdelen, ik zie hier dat je die na wat bewerkingen helemaal niet meer als zodanig herkent!
 
P

Pel

Guest
Corné ik heb ze even voor je gedraaid, mooi gemaakt.

Groet Pel.

AA4DD178-E21C-43BF-BC61-9600253A21D8.jpg

7CA1397A-1610-44B1-B6C2-D82D16F43F0D.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.