Voorstelrondje

Pat81

Nieuw lid
18 feb 2018
13
0
Utrecht
Hallo iedereen,


Mijn naam is Patrick. Ik ben 36 jaar en ik kom uit het midden van het land.

Van kleins af aan ben ik opgegroeid met klussen in de breedste zin van het woord, er kwam eigenlijk nooit een vakman in huis en alles werd gedaan door de familie en vrienden, uiteraard met de hulp van de kinderen.

Nu inmiddels gesetteld in een eigen huis met mijn vrouw samen en alles in en om het huis is nu zo een beetje klaar :eek: (tenminste hetgeen waar ik zin in had om tijd voor te maken).

Houtbewerking interesseerd mij erg veel vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Buiten het maken van mdf/meubelpaneel werkstukken (wat overigens goed lukt) heb ik nog weinig ervaring met echt hout en hoop ik hier het een en ander op te kunnen pikken.

Gezien de niet eindeloze budgetten, een werkplaats op zolder en de doelstelling dat het gewoon "leuk" moet zijn en blijven!! ben ik mijzelf momenteel aan het verdiepen in het werken met handgereedschappen (mogelijk met behulp van het beetje elektrisch gereedschap dat ik al heb).

Het lijkt me leuk om eens kennis te maken met andere houtbewerkers op dit forum en allicht eens een kijkje met een bakje koffie te nemen in de keuken van een andere (handgereedschap)houtbewerker hier uit de buurt (Utrecht/leidsche rijn/de meern).

Groetjes en tot spreeks,


Patrick
 
Laatst bewerkt:

Pat81

Nieuw lid
18 feb 2018
13
0
Utrecht
Inmiddels zijn we al weer een tijdje verder, ivm gezondheid en diverse operaties is er niet al te veel vordering geweest, momenteel eindelijk in de fase van lichamelijk herstel gekomen. Er naas het beginnend prutsen aan een mooie werkbank. en een wand voor het gereedschap nog niet veel gebeurd, maar ik zou graag wat insppiratie op doen.

Is er iemand die zijn werkplaats in de regio utrecht aan mij wilt laten zien onder het genot van een bakkie koffie, uiteraard breng ik het gebak mee. :)
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Inmiddels zijn we al weer een tijdje verder, ivm gezondheid en diverse operaties is er niet al te veel vordering geweest, momenteel eindelijk in de fase van lichamelijk herstel gekomen. Er naas het beginnend prutsen aan een mooie werkbank. en een wand voor het gereedschap nog niet veel gebeurd, maar ik zou graag wat insppiratie op doen.

Is er iemand die zijn werkplaats in de regio utrecht aan mij wilt laten zien onder het genot van een bakkie koffie, uiteraard breng ik het gebak mee. :)

Mijn werkplaats is nog in wording, maar je bent altijd van harte welkom in Utrecht (ASW), met of zonder gebak, de koffie staat klaar (zo lang ik thuis ben...)

Grt. Ruben
 

karangetang

Actieve deelnemer
17 mrt 2015
328
3
Zeist
Alhoewel mijn werkplaats niet echt een mooi voorbeeld is ben je van harte welkom. Er is natuurlijk is er koffie (&the) Ook voor als je hulp nodig hebt ik beschik ook nog over een loods waar ik (veel te veel) hout opsla en wat aan rommel
Het is altijd leuk om ervaringen uit te wisselen en elkaar van ideeën en praktische hulp te voor zien.
Stuur me een pb. Ik zit in Zeist.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Hier in Utrecht (west) is ook koffie te halen. Kan je meteen zien wat je te wachten staat :rolleyes:
 

Pat81

Nieuw lid
18 feb 2018
13
0
Utrecht
bedankt voor de uitnodigingen, ik zal en aantal van jullie een pb sturen. Zwolle is wat te veel van het goede op het moment, maar nog steeds bedankt! ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.